خودرو جدید کیا و چانگان

21 هزار دستگاه خودرو جدید کیا و چانگان در بورس پذیرش شد

با تاکید دولت و وزارت صمت بر خرید و فروش خودرو در بورس کالا، 21 هزار دستگاه خودرو جدید کیا و چانگان در بورس پذیرش شد تا این آمار به‌صورت مداوم افزایش یابد.

چند روز پیش، امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت در یک برنامه زنده تلویزیونی حضور پیدا کرد و از مردم درخواست نمود تا برای خرید خودرو، به بورس کالا رجوع کنند؛ زیرا قرعه‌کشی‌ها در حال نابودی هستند و قیمت‌های بازار آزاد هم مورد قبول دولت نیست. حالا در پی این اتفاق، در جلسه هیات پذیرش بورس کالای ایران، 21 هزار دستگاه خودرو جدید کیا و چانگان در بورس پذیرش شد.

اگر بخواهیم به تعداد دقیق این خودروها نگاهی داشته باشیم، باید بگوییم که 19 هزار دستگاه خودرو چانگان از سوی شرکت سایپا و 2 هزار و 140 دستگاه از خودروهای شرکت کیا از سوی کوشا خودرو نگین در بورس کالا پذیرش شدند؛ به‌عنوان نخستین خودروهای وارداتی در بورس!

خودروهای کیا و چانگان در راه ایران

عرضه خودروهای داخلی در بورس کالا ادامه دارد و شرکت‌های خودروسازی در حال افزایش محصولات‌شان در بازار بورس هستند. علاوه بر محصولات تولید داخل، روز گذشته مسئله حضور خودروهای وارداتی در بورس کالا، در هیات پذیرش این بورس مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت که نتیجه این اتفاق، پذیرفته شدن 21 هزار دستگاه خودرو جدید کیا و چانگان در بورس کالا بود.

علاوه‌بر حضور خودروهای جدید چانگان و کیا در بورس کالا، ایران‌‌خودرو نیز در ادامه عرضه پرتعداد و تیراژ بالا محصولات خود در بورس، گروه محصولات دنا را با تعهد عرضه کامل تولید راهی بورس کالا کرد و از سوی هیات مربوطه، مورد پذیرش قرار گرفت.

همچنین مطالعه کنید:

فروش اولین خودرو وارداتی هفته آینده در بورس؛ چانگان CS35 پلاس توسط سایپا عرضه می‌شود

با توجه به حذف قرعه‌کشی، حضور پررنگ خودروسازان داخلی و تولیدات‌شان در بورس کالا و همچنین آغاز مسیر ورود خودروهای وارداتی به بورس، به‌نظر می‌رسد در آینده‌ای نه‌چندان دور، شاهد افزایش چشمگیر و بی‌سابقه خودروهای وارداتی و تولیدات داخلی در بورس کالا باشیم.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا به خرید و فروش خودرو در بورس کالا اعتقاد دارید یا احساس می‌کنید قرعه‌کشی روش بهتر و کاربردی‌تری است؟ نظرات‌تان را در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*