گجت eKinekt BD 3 ایسر

گجت عجیب ایسر برای ورزشکارها: ترکیب میز کامپیوتر با دوچرخه ثابت!

ایسر طی نمایشگاه CES 2023 از گجتی عجیب رونمایی کرد که کار و ورزش به‌صورت همزمان را ممکن می‌کند. در ادامه شاهد جزئیات دوچرخه میزی Acer باشید.

ایسر با گجت جدید عجیب و غریب خود در نمایشگاه CES 2023 انجام چند فعالیت به‌صورت همزمان یا به‌اصطلاح رایج «مولتی‌تسکینگ» را به اوج خود می‌رساند. این شرکت تایوانی دوچرخه میزی eKinekt BD 3 را معرفی کرده است که امکان انجام کارهای روزانه، فعالیت بدنی و تولید الکتریسیته در آن واحد را مهیا می‌کند. ایسر با این محصول هدف از فراهم‌سازی بستری برای «سبک‌های زندگی سالم‌تر و سازگارتر با محیط زیست» را دارد.

گجت eKinekt BD 3 ایسر

با رکاب زدن روی دوچرخه ثابت این محصول جدید ایسر، می‌توان مقدار کمی انرژی جنبشی را برای شارژ دستگاه‌ها روی میز تولید کرد. به‌ادعای ایسر، کاربران می‌توانند با رکاب زدن با سرعت 60 دور بر دقیقه به‌مدت یک ساعت تا 75 وات انرژی تولید کنند. این دوچرخه میزی از دو پورت USB Type-A و یک پورت USB Type-C جهت اتصال همزمان چند دستگاه برخوردار است که البته در نتیجه رکاب‌زنی سفت و سخت‌تری را می‌طلبد.

گجت eKinekt BD 3 ایسر دو حالت «کار» (Working) و «ورزش» (Sports) دارد. کاربران این امکان را دارند تا هنگام تایپ صاف روی دوچرخه بنشینند یا میز را به عقب هل بدهند تا برای تمرکز بیشتر روی ورزش، به جلو خم شوند. در کنار این دستگاه، برنامه‌ای برای گوشی‌های هوشمند در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این برنامه میزان رکاب‌زنی، کالری‌های سوزانده‌شده و انرژی تولیدشده را نشان می‌دهد.

گجت eKinekt BD 3 ایسر

گجت دوچرخه میزی از ایسر ادعای دیگری در زمینه سازگاری با محیط زیست دارد. طبق اعلام ایسر، میز کار و پوشش محافظ اجزای دوچرخه از پلاستیک بازیافتی ساخته شده‌اند. با این حال، باید توجه داشت که گجت‌های ساخته‌شده با پلاستیک بازیافتی هم در اکثر مواقع باعث مصرف پلاستیک‌های جدید می‌شوند. ریشه این مشکل به این بر می‌گردد که ساخت دستگاهی به‌صورت کامل با مواد بازیافتی کار چالش‌برانگیزی است.

گجت eKinekt BD 3 ایسر با قیمت 999 دلار ابتدا در ماه آوریل (فروردین تا اردیبهشت) در تایوان عرضه می‌شود. پس از آن، در ماه ژوئن (خرداد تا تیر) به آمریکای شمالی، خاور میانه، اروپا و آفریقا راه پیدا می‌کند. گفتنی است شرکت Acer در CES 2023 همچنین اسپیکر هوشمند هیلو سویینگ، لپ‌تاپ گیمینگ Predator Helios، مدل ۲۰۲۳ لپ‌تاپ‌های Acer Swift‌ و چند نمایشگر گیمینگ را معرفی کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*