لنوو تینک بوک 16p

نسل جدید لپ تاپ لنوو تینک بوک 16p با لوازم جانبی ماژولار معرفی شد

نسل جدید لپ تاپ لنوو تینک بوک 16p با لوازم جانبی ماژولار معرفی شد. Lenovo ThinkBook 16p به نمایشگر ۱۶ اینچی مجهز است.

چهارمین نسل لپ تاپ ۱۶ اینچی لنوو تینک بوک 16p با یک ویژگی منحصر به‌فرد معرفی شد: شما می‌توانید لوازم جانبی ماژولار را به آن متصل کنید. با استفاده از پین کانکتور مغناطیسی که در بالای نمایشگر آن قرار گرفته، شما می‌توانید دستگاه‌های مختلفی مثل یک وب‌کم 4K وایرلس، وب‌کم نوری یا یک مودم LTE را به لپ تاپ خود وصل کنید.

این دیوایس بدون لوازم جانبی با قیمت ۱،۳۴۹ دلاری عرضه می‌شود. لپ تاپ جدید لنوو از یک نمایشگر ۱۶ اینچی IPS با نرخ رفرش ۱۲۰ یا ۶۰ هرتزی بهره می‌برد. همچنین به پردازنده‌های نسل سیزدهمی Intel Core H مجهز شده و یکی از کارت‌های گرافیک جدید سری GeForce RTX انویدیا را ارائه می‌کند. ThinkBook 16p حداکثر ۳۲ گیگابایت حافظه DDR5 و تا ۲ ترابایت حافظه داخلی PCIe 4.0 SSD را در دو اسلات می‌پذیرد.

ماژول‌های Magic Bay به‌صورت انحصاری برای این لپ تاپ توسعه پیدا کرده‌اند. یکی از آن‌ها یک وب‌کم 4K متصل‌شونده است که امکاناتی مثل فریم‌بندی خودکار (چیزی مثل Center Stage)، تنظیم خودکار نور محیطی و یک لولای ۲۷۰ درجه‌ای که اجازه می‌دهد وب‌کم را بچرخانید، ارائه می‌کند.

یکی دیگر از آن‌ها ماژول نور Magic Bay Light است که روشنایی تا ۲۰۰ لوکس و سوئیچ خودکار هنگام فعال شدن وب‌کم را ارائه خواهد کرد. در اینجا یک ماژول دیگر به نام Magic Bay LTE هم وجود دارد که اتصال موبایلی را فراهم می‌کند و می‌توانید با استفاده از یک کابل USB-C، این اتصال را به یک لپ تاپ دیگر هم انتقال دهید. این ماژول‌ها عملکرد جذابی دارند، اما بعید می‌دانیم امکان استفاده همزمان از دو ماژول وجود داشته باشد.

لنوو می‌گوید قیمت ماژول‌ و‌ب‌کم ۱۴۹.۹۹ دلار، ماژول نور ۱۹.۹۹ دلار و ماژول LTE هم ۹۹.۹۹ دلار است. حال باید دید آیا این ماژول‌ها می‌توانند بین کاربران محبوبیت کسب کنند، یا آنکه مثل ماژول‌های موتو مود گوشی‌های سری Moto Z موتورولا، خیلی زود محبوبیت خود را از دست می‌دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*