قطعات کامپیوتر جدید دیپ کول

قطعات کامپیوتر جدید دیپ کول را در CES 2023 ببینید؛ خنک‌کننده‌ها و کیس‌های جدید PC

قطعات کامپیوتر جدید دیپ کول شامل یک کیس جذاب و جدید، فن خنک کننده هوا و یک فن خنک کننده ماژولار ۱۴۰ میلی‌متری در نمایشگاه CES 2023 معرفی شدند.

دیپ کول، یک برند جهانی تولیدکننده قطعات سخت افزاری کامپیوتری و لوازم جانبی است که با محصولات جدیدش پا به نمایشگاه CES 2023 لاس وگاس، نوادا گذاشته است. پس از سه سال که این نمایشگاه به‌صورت مجازی برگزار می‌شد، امسال مجدداً این رویداد به حالت حضوری بازگشته است و به‌همین خاطر بسیاری از تولیدکنندگان مثل دیپ کول، دست پر به این نمایشگاه آمده‌اند.

قطعات کامپیوتر جدید دیپ کول

این کمپانی امسال از نسل جدید کامپیوترهای آل این وان، هیت سینک‌های خنک‌کننده CPU و کیس‌های کامپیوتر جدیدش رونمایی کرده است. برای تولید قطعات کامپیوتر جدید دیپ کول از فناوری‌های جدیدی استفاده شده است.

خنک‌کننده هوا Assassin IV دیپ کول

خنک‌کننده هوا Assassin IV دیپ کول

خنک‌کننده Assassin IV، وارث جدید تاج و تخت خنک‌کننده‌های هوا کمپانی DeepCool است. یک دستگاه خنک‌کننده بزرگ که بدون صدا فعالیت می‌کند. نام آن هم واقعاً برازنده‌اش است؛ چرا که دقیقاً مثل یک قاتل برای حرارت عمل می‌کند.

این خنک‌کننده از توان حرارتی ۲۸۰ واتی بهره می‌برد و با ۷ لوله حرارتی و فن‌های ۱۲۰ و ۱۴۰ میلی‌متری FDB همراه است که به شما اجازه می‌دهد بین حالت‌های بی‌صدا و فوق پرسرعت جابجا شوید.

فن خنک‌کننده ماژولار FT14 دیپ کول

فن خنک‌کننده ماژولار FT14 دیپ کول

فن خنک‌کننده ۱۴۰ میلی‌متری FT14، یکی از برجسته‌ترین فن‌های این کمپانی است که کیفیت ساخت بالا و در عین حال ارزش خرید بسیار بالایی دارد. این فن با یک موتور ۳ فاز ۶ استیج همراه است که عملکرد، سطح dBA و کارآمدی را افزایش می‌دهد.
این فن به‌آسانی توسط یک New Modular Frame قابل پیکربندی مجدد است، از لرزشگیرهای جدید در گوشه‌ها برخوردار است و تیغه‌های فن PPS را ارائه می‌کند.

کیس CH560 Digital‌ دیپ کول

کیس CH560 Digital‌ دیپ کول

یکی دیگر از قطعات کامپیوتر جدید دیپ کول برای نمایشگاه CES امسال، یک کیس با جریان هوای بالا به‌نام CH560 Digital است. این کیس با یک شیشه جانی مش/حرارت دیده، یک پنل جلویی با جریان هوای بالا، سه فن ۱۴۰ میلی‌متری ARGB و فضایی کافی حتی برای بزرگ‌ترین کارت‌های گرافیک، امکانات بی‌شماری را در اختیار کاربران حرفه‌ای کامپیوترها قرار می‌دهد.

کیس CH560 Digital‌ دیپ کول

این نسخه دیجیتالی همچنین به یک نمایشگر LCD مجهز شده که در لحظه دمای CPU و GPU را به‌نمایش می‌گذارد. این کیس در دو نسخه سفید و مشکی وارد بازار خواهد شد. ضمن اینکه نسخه معمولی این کیس نیز بدون نمایشگر دیجیتالی عرضه می‌شود.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*