سریال ونزدی

فصل دوم سریال Wednesday تایید شد

فصل دوم سریال Wednesday سرانجام رسما توسط نتفلیکس تایید شد. این سریال جزو موفق‌ترین آثار نتفلیکس در سال گذشته بود که قرار است به زودی تولید فصل دومش آغاز شود.

نتفلیکس سال ۲۰۲۲ را نیز طوفانی به پایان رساند و سریال Wednesday توانست به یکی از موفق‌ترین سریال‌های تاریخ این پلتفرم تبدیل شود. فصل اول سریال وندزدی توانست آمار فوق‌العاده ۱.۲ میلیارد ساعت تماشا را در تنها ۲۸ روز به ثبت برساند و به دومین فصل پربازدید از سریال‌های انگلیسی‌زبان پلتفرم نتفلیکس تبدیل شود.

فصل دوم سریال Wednesday داستان ونزدی آدامز را در یک فضای ترسناک و کمدی ادامه خواهد داشت. اگر هنوز این سریال را ندیده‌اید، بهتر است بدانید سریال Wednesday ارزش دیدن بالایی دارد و یکی از بهترین آثار تیم برتون در سال‌های اخیر محسوب می‌شود. البته بهتر است یادتان باشد به باور برخی از بینندگان،‌ این سریال بیش از حد مورد توجه قرار گرفته و شخصیت ونزدی آدامز، خیلی جذاب طراحی نشده است.

آیا تیم برتون هم در فصل دوم سریال Wednesday بازمی‌گردد؟

شاید بیشترین جذابیت سریال ونزدی برای بخشی از طرفداران شخصیت Wednesday Adams باشد اما بسیاری از عاشقان دنیای سینما،‌ بیشتر راجع به بازگشت تیم برتون به این سریال کنجکاو هستند. این کارگردان شناخته شده چهار قسمت اول از فصل یک سریال را کارگردانی کرد و البته به عنوان از تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه، نقشی مهم در به وجود آمدن این سریال داشت.

سریال ونزدی

نکته‌ای که باید بدانیم این است که در هر حال شاهد حضور تیم برتون در تیم تولید سریال ونزدی در فصل دوم به عنوان تهیه‌کننده اجرایی خواهیم بود اما مشخص نیست او چند قسمت از فصل جدید Wednesday را کارگردانی کند.

تهیه‌کنندگان این سریال هم به گفتن خبر تولید فصل دو و خوشحالی‌شان از این اتفاق بسنده کردند و چیزی درباره زمان انتشار این فصل، احتمال حضور تیم برتون به عنوان کارگردان قسمت‌های فصل 2 و بازیگرانی که احتمالا به این فصل اضافه می‌شوند نگفتند.

دانلود فصل 2 سریال Wednesday از چه زمانی ممکن است؟

اگر شما هم جزو میلیون‌ها طرفدار سریال ونزدی هستید و می‌خواهید بدانید چه زمانی دانلود فصل 2 این مجموعه ممکن است، بهتر است بدانید هنوز زمانی رسمی برای انتشار این فصل مشخص نشده است. البته اگر پیش‌بینی‌ها درست از آب در بیایند، احتمالا فصل ۲ سریال Wednesday روز پنجم دی‌ماه سال آینده (بیست و ششم دسامبر 2023) منتشر خواهد شد و می‌توانید آن را دانلود کنید. با توجه به موفقیت‌های فصل قبل، احتمالا فصل جدید این مجموعه به یکی از بهترین سریال های ۲۰۲۳ تبدیل شود.

آیا مجموعه ونزدی ارزش این همه توجه را داشته است یا با یکی از سریال‌های Overrated سال‌های اخیر طرف هستیم؟ در بخش نظرات،‌ با ما همراه باشید.