مچ بند سلامت BHeart

مچ بند سلامت BHeart با حرارت بدن شما شارژ می‌شود!

مچ بند سلامت BHeart یک محصول نوآورانه از شرکت باراکودا است که با نور خورشید و حرارت بدن کاربر شارژ می‌شود و کاربران را به سبک زندگی فعالانه تشویق می‌کند.

پایداری و سلامت، یکی از گرایش‌های اصلی نمایشگاه CES 2023 بود و کمپانی باراکودا با مچ بند سلامت BHeart خودش به‌خوبی در این رویداد بزرگ جهانی درخشید. مچ بندی که با استفاده از نور طبیعی محیط و حرارت بدن کاربر شارژ می‌شود! باراکودا می‌گوید این نخستین ردیاب سلامت جهان با «باتری بی‌پایان» است.

این بند هوشمند بدون نمایشگر دوست‌دار محیط زیست، انرژی لازم را برای انرژی چندین سنسور که داده‌های سلامتی را جمع‌آوری می‌کنند و به یک اپلیکیشن موبایل انتقال می‌دهند تأمین می‌کند. سنسورهایی که وضعیت سلامت، انرژی بند، انعطاف‌پذیری ذهنی، سطح فعالیت و کیفیت خواب کاربر را بررسی خواهند کرد. دست‌بند هوشمند BHeart کاربران را تشویق به داشتن سبک زندگی فعال‌تری می‌کند؛ زیرا برای شارژ شدن مجدد به فعالیت کاربران نیازمند است.

ظاهر این دیوایس مینیمال است و سنسورهای آن با پلتفرم AIoT شرکت Baracoda همگام هستند تا عملکرد شخصی‌سازی شده‌ای را ارائه کنند و به بهبود وضعیت سلامت کاربر کمک خواهند کرد. کاربران می‌توانند از طریق یک اپلیکیشن موبایل اندروید و آی او اس انرژی مورد نیاز برای استفاده روزانه مچ بند خود را بررسی کنند و ببینند که رفتار کاربر چگونه در طول دراز مدت روی سلامتی آن‌ها تأثیرگذار است. باراکودا همچنین با ایجاد اهداف تشویقی تلاش می‌کند کاربران را به‌سمت بهبود فعالیت‌های روزانه سوق دهد.

مچ بند سلامت BHeart

استفاده از بند BHeart روی ساعت‌های معمولی

جنس بدنه این مچ بند خلاقانه عاری از هرگونه پلاستیک است. نسخه استاندارد آن از فلز سبک‌وزنی در رنگ‌های نقره‌ای، نقره ای تیره یا طلایی به‌سبک ساعت‌های مچی کلاسیک استفاده می‌کند. همچنین نسخه دیگری از این محصول نیز تولید خواهد شد که شامل یک بند مخصوص ساعت‌های کاربران یا یک دست‌بند مستقل ساخته شده از چرم طبیعی است.

BHeart با ساعت‌های استانداردی که عرض ۱۸ تا ۲۲ میلی‌متری دارند هم سازگار است و شروع قیمت آن هم از ۱۰۰ دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*