داک شارژ لنوو

داک شارژ لنوو، همزمان لپ‌تاپ و گوشی شما را بدون سیم شارژ می‌کند

داک شارژ لنوو به‌نام ThinkBook Wireless Dock با یک تکنولوژی نوآورانه می‌تواند به‌صورت همزمان لپ تاپ و گوشی شما را بدون سیم و باسرعت شارژ کند!

اخیراً شارژ بی سیم برای گوشی‌های هوشمند به‌لطف پیشرفت در پروتکل شارژ وایرلس، با افزایش سرعت همراه شده و به‌سرعت شارژ سیمی رسیده است. تکنولوژی شارژ وایرلس شاید به‌زودی به لپ تاپ‌ها هم برسد. لنوو به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه کامپیوتر از یک داک بی‌سیم جدید به نام ThinkBook Wireless Dock رونمایی کرده که این امر را امکان‌پذیر می‌کند.

شارژ بی‌سیم با داک شارژ لنوو به دنیای لپ تاپ‌ها می‌آید

این داک استیشن جدید امکان شارژ بی‌سیم نوت بوک‌هایی مثل لنوو تینک بوک ۱۳ ایکس نسل ۲ را فراهم می‌کند. این محصول از فناوری Power-by-Contact بهره می‌برد که حداکثر توان شارژ ۶۵ واتی برای شارژ بی‌سیم لپ تاپ‌ها را ارائه خواهد کرد. این داک شارژ همچنین به‌عنوان یک پد شارژ بی‌سیم برای گوشی‌های هوشمند نیز مورد استفاده قرار گرفت. در یک طرف آن پدی قرار گرفته که حداکثر با توان ۱۰ واتی گوشی‌ها را به‌صورت بی‌سیم شارژ می‌کند.

در همین حال، داک استیشن جدید لنوو یک قابلیت تشخیص هوشمندانه هم دارد. آن در واقع می‌تواند تشخیص دهد که آیا لپ تاپ شما به‌درستی روی داک قرار گرفته یا خیر. این باعث می‌شود از عملکرد فناوری شارژ Power-by-Contact با حداکثر توان ممکن اطمینان پیدا کنید. این قابلیت از فناوری وای فای ۶ استفاده می‌کند.

علاوه بر این، شما می‌توانید از داک شارژ لنوو استفاده‌های بسیار بیشتری هم داشته باشید. چرا که آن به سه پورت USB-A، یک پورت USB-C و یک پورت خروجی نمایشگر HDMI هم مجهز است. این داک از دو نمایشگر با حداکثر رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

داک شارژ لنوو

هنوز برای عرضه این محصول تاریخ و قیمت دقیقی مشخص نشده است. ولی ما حدس می‌زنیم که لنوو همزمان با لپ تاپ ThinkBook 13x Gen 2x این داک کارآمد را هم به بازار عرضه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*