همزن GE Profile، هوشمندترین میکسر خانگی جهان

هوشمندترین میکسر خانگی جهان با قابلیت‌های عجیب در نمایشگاه CES 2023 معرفی شد

شرکت GE طی نمایشگاه CES 2023 از هوشمندترین میکسر خانگی جهان رونمایی کرد. این همزن قابلیتی منحصر به فردی دارد که برگ برنده آن به‌شمار می‌رود.

«جی ای پروفایل» (GE Profile)، شاخه‌ای مستقل از شرکت GE به‌تازگی در نمایشگاه CES 2023 میکسر نوآورانه‌ای را به‌نمایش گذاشت که آن را «هوشمندترین میکسر خانگی جهان» می‌داند. این همزن با قابلیتی کلیدی در کنار بقیه ویژگی‌های جالب توجه خود، به‌دنبال رقابت با برند «کیچن اید» (KitchenAid) است که بازار میکسرهای خانگی را در دست دارد. بنا به اعلام GE، میکسر جدید آن عنوان نوآوری CES در دسته لوازم خانگی را هم کسب کرده است.

هوشمندترین میکسر خانگی جهان؛ قابلیت‌های کلیدی آن چیست؟

همزن GE Profile، هوشمندترین میکسر خانگی جهان

برگ برنده میکسر هوشمند GE Profile که آن را حتی نسبت به محصولات کیچن اید متمایز می‌کند، قابلیت اندازه‌گیری دقیق میزان مواد خشک و تر با کاسه‌ای 6.6 لیتری است. از جمله این مواد می‌توان به آرد، تخم مرغ، شکر، نمک، شیر و آب اشاره کرد که این کاسه نقش یک ترازو را برای آن‌ها ایفا می‌کند. با این قابلیت، آشپز دیگر بابت ناکافی یا بیش از حد بودن مواد لازم برای غذا نگرانی نخواهد داشت و در نهایت به بهترین خروجی ممکن دست پیدا می‌کند. ترازو هوشمند میسکر جی ای مواد داخل کاسه را اندازه می‌گیرد و پس از آن، کاربر می‌تواند رقم را به‌صفر برساند تا مواد دیگر را جهت اندازه‌گیری داخل کاسه بریزد.

همزن GE Profile، هوشمندترین میکسر خانگی جهان

با این حال، این تنها ویژگی مهم هوشمندترین میکسر خانگی دنیا نیست. این همزن خانگی دارای قابلیتی تحت عنوان Auto Sense است که بر پایه دستورالعمل‌های مشخص و به‌وسیله بازخورد گشتاور موتور، تغییرات در غلظت و بافت را رصد می‌کند. سپس مطابق با آن‌ها سرعت را تغییر می‌دهد یا موتور را خاموش می‌کند. این فناوری چند سال است که بین بلندرها یا مخلوط‌کن‌ها رواج پیدا کرده، اما حالا این همزن با بهره‌گیری از این قابلیت عملاً هیچ زحمتی را برای آشپز باقی نمی‌گذارد. ضمناً باید ذکر کرد که همزن GE Profile ده‌ها دستورالعمل مبتنی بر همزن‌ها را پیش رو کاربران می‌گذارد.

همزن GE Profile، هوشمندترین میکسر خانگی جهان

پشتیبانی از دستیارهای الکسا و گوگل، بسته امکانات این میکسر هوشمند و پیشرفته را تکمیل می‌کنند. کاربران وقتی توانایی استفاده از دست‌هایشان را ندارند یا دستشان به‌شدت چسبناک است، با فرمن‌های صوتی به این دستیارها می‌توانند همزن را متوقف کنند یا سرعت را تغییر بدهند. در آخر شایان ذکر است که هوشمندترین میکسر خانگی جهان هم‌اکنون با قیمت 1000 دلار در دسترس قرار دارد.

جارو شارژی رباتیک روبوراک، یخچال MoodUP ال جی، گجت OneThird، فر توکار جدید بسپوک سامسونگ، یخچال هوشمند سامسونگ برخی از لوازم خانگی به‌نمایش گذاشته شده طی نمایشگاه CES 2023 بوده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*