گجت های ecoflow

گجت های جدید EcoFlow در نمایشگاه CES 2023، پولدارها را مجذوب خود می‌کنند!

گجت های جدید و قابل حمل شرکت EcoFlow – اکو فلو شامل یخچال، تهویه مطبوع و ربات چمن‌زنی، از طریق پنل‌های خورشیدی شارژ خود را تامین می‌کنند.

شرکت EcoFlow طی رویداد CES 2023 از مجموعه‌ جدید دستگاه‌های پرتابل و باتری‌خور شامل یخچال/یخ‌ساز، تهویه مطبوع/بخاری و ماشین چمن‌زنی/جمع‌کننده برگ به‌عنوان بخشی از اکوسیستم در حال رشد خود برای مصارف خانگی، کابین‌های خارج از شبکه و وسایل نقلیه سفری رونمایی کرد. این گجت‌ها به کیت‌های جدید پشتیبانی باتری این شرکت می‌پیوندند که در نمایشگاه Consumer Electronics لاس‌وگاس معرفی شده بود.

گجت EcoFlow Glacier با تمرکز بر فعالیت‌های بیرونی از جمله باغبانی طراحی شده و از فریزر، یخچال قابل حمل و یخ‌ساز تشکیل می‌شود که با قابلیت حمل آسان، از یک باتری 297 واتی نیرو می‌گیرد. این باتری با یک‌بار شارژ 24 ساعت دوام دارد و به‌طور مستقیم با استفاده از پنل‌های خورشیدی این شرکت شارژ می‌شود. گجت جدید EcoFlow Glacier طی ماه آوریل عرضه خواهد شد.

یخچال ecoflow

دومین گجت شرکت EcoFlow که در نمایشگاه CES 2023 به‌نمایش گذاشته شد، یک ربات چمن‌زن به‌نام Blade است که به‌نقل از سازنده، فرآیند مراقبت از چمن را با استفاده از اولین کیت جاروبرقی جهان که برای جمع‌آوری برگ‌ها به پشت متصل دستگاه می‌شوند، به ارمغان خواهد آورد. این وسیله از مرزهای مجازی و برنامه‌ریزی خودکار مسیر با قابلیت اجتناب از موانع و اتصال خودکار در صورت نیاز به شارژ نیز پشتیبانی می‌کند.

ربات ecoflow

ربات Blade می‌تواند به‌عنوان محافظ ضدسرقت 4G برای اطلاع مالک از سرقت عمل کند. علاوه بر آن، در صورت سرقت این وسیله، استفاده از آن به‌دلیل ثبت با یک شناسه واحد، غیرممکن خواهد بود. این گجت نیز در ماه آوریل روانه بازار خواهد شد.

تهویه مطبوع اکو فلو

در ادامه رونمایی از گجت های جدید EcoFlow، سیستم تهویه مطبوع قابل حمل Wave 2 به نمایش درآمد که نسخه پیشین آن توسط این شرکت در سال گذشته عرضه شده بود. بااین‌حال، دستگاه مذکور اکنون به یک بخاری نیز مجهز شده که آن‌را برای استفاده چهار فصل در داخل کابین یا RV امکان‌پذیر می‌کند. باتری این گجت با هر بار شارژ تا 8 ساعت دوام دارد که می‌تواند از طریق پنل خورشیدی، پریز برق متناوب یا فندک ماشین شارژ شود. سایر جزئیات درباره این دستگاه‌ها با نزدیک شدن به زمان عرضه، منتشر خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*