ماکت های گلکسی S23

تصاویر ماکت های گلکسی S23، ابعاد واقعی و طراحی پرچمداران جدید سامسونگ را نشان می‌دهند

تصاویر ماکت های گلکسی S23 ، گوشی های جدید سامسونگ منتشر شد که ابعاد واقعی و طراحی قاب پشتی این پرچمداران را به ما نشان می‌دهند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده،‌ سامسونگ در روز اول فوریه 2023 یا 12 بهمن 1401 از گوشی های پرچمدار جدید خود یعنی سری گلکسی اس 23 رونمایی می‌کند. بنابراین، اکنون که کمتر از یک ماه تا زمان معرفی این گوشی‌ها باقی مانده، انتظار داریم اطلاعات بیشتری درباره سری گلکسی S23 منتشر شود. جدیدترین تصویر لو رفته نشان‌دهنده ماکت های گلکسی S23 است که در سه مدل در کنار هم قرار گرفته‌اند. این تصویر و سایر اطلاعات موجود، چیز زیادی درباره سخت افزار این گوشی‌ها به ما ارائه نمی‌دهند؛ اما به‌لطف عکس‌های منتشر شده می‌توانیم ابعاد واقعی و طراحی پرچمداران جدید سامسونگ را ببینیم.

از ماکت های گلکسی S23 چه چیزی را متوجه می‌شویم؟

ماکت های گلکسی S23

تصاویر منتشر شده از ماکت های این سه گوشی، طراحی پنل پشتی آنها را نیز به ما نشان می‌دهند. پیش از این نیز تقریبا متوجه شده بودیم که سری گلکسی S23 از چه سبک طراحی پیروی می‌کند و حالا این ماکت‌ها، طراحی قاب پشتی آنها را تایید می‌کنند. به‌نظر می‌رسد هیچ تغییری در بدنه اس 23 اولترا وجود نداشته باشد؛ در حالی که مدل‌های کوچکتر این سری از طراحی مشابه با مدل اولترا برخوردار خواهند بودند. بنابراین خبری از جزیره دوربین‌ها نیست و فقط لنزهای دوربین برآمده جلب توجه می‌کنند.

با این حال، تمایز واضحی بین گلکسی اس 23، اس 23 پلاس و اس 23 اولترا وجود دارد. مدل اولترا دارای گوشه‌های تیز و طراحی مستطیلی‌شکل است، اما مدل‌های معمولی و پلاس از طراحی بیضی‌شکل و گوشه‌های خمیده بهره می‌برند. نظر شما درباره طراحی پرچمداران جدید سامسونگ چیست و آیا این طراحی را بهتر از مدل‌های سال گذشته می‌دانید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*