فصل هشتم Fear the Walking Dead

تاریخ پخش فصل هشتم Fear the Walking Dead مشخص شد

شبکه AMC رسما تاریخ پخش فصل هشتم سریال Fear the Walking Dead را اعلام کرد. همچنین تصاویری از فصل پایانی سریال از مردگان متحرک بترسید، منتشر شده است.

شبکه AMC مجموعه‌ای از تصاویر فصل هشتم سریال Fear the Walking Dead را منتشر کرد. این شبکه همچنین تایید کرد که فصل آینده، آخرین فصل این سریال اسپین آف مردگان متحرک خواهد بود. پخش این سریال فرعی در سال 2015 آغاز شد و از آن زمان تاکنون، شخصیت‌های بسیاری از سریال اصلی واکینگ دد، از جمله دوایت آستین آملیو و مورگان جونز (با بازی لنی جیمز) وارد آن شده‌اند.

در یکی از عکس‌های جدیدی که از این فصل منتشر شده، مورگان را می‌بینیم که به‌طور جدی با مدیسون کلارک (کیم دیکنز) در حال گفت‌وگو است. مدیسون در فصل چهارم مرده بود، اما در پایان فصل هفتم، بازگشت غیر منتظره‌ای به این سریال داشت.

فصل هشتم Fear the Walking Dead

بقیه تصاویر نیز جون دوری با بازی جنا الفمن، شری با بازی کریستین اوانجلیستا و مدیسون کلارک با بازی کیم دیکنز را به تصویر می‌کشند.

داستان فصل هشتم Fear the Walking Dead

فصل هشتم سریال Fear the Walking Dead قرار است هفت سال پس از پایان فصل قبلی را به نمایش دربیاورد که در آن شاهد تلاش مدیسون و مورگان برای نجات Mo با بازی زویی مرچنت از PADRE هستیم. اکنون بازماندگان تحت حکومت و نظارت ظالمانه‌ی PADRE زندگی می‌کنند و می‌خواهند در برابر این موقعیت ظالمانه، قد علم کنند و به این باور برسند که می‌توانند دنیایی بهتر را بسازند.

فصل هشتم Fear the Walking Dead

کارن دیوید در نقش گریس موکرجی، کولمن دومینگو در نقش ویکتور استرند، دانای گاریسا در نقش لوسیانا گالوز و روبن بلیدز در نقش دنیل سالازار از دیگر بازیگران فصل پایانی سریال «از مردگان متحرک بترسید» هستند. کولمن دومینگو در این رابطه در اینستاگرام نوشت:

8 فصل، حماسی و خیره کننده است. از بسیاری جهات، این سریال زندگی من را تغییر داد. طرفداران، بازیگران، دست‌اندرکاران، تیم تهیه کننده و شورانرها؛ از این که در این سفر به ما ملحق شدید متشکرم. ویکتور استرند (شخصیتی که دومینگو نقش آن را بازی می‌کند) یک جانور است و من از این که این شخصیت وحشی را ساختم، خرسندم. دیو اریکسن چنین دنیای باورنکردنی را برای همه ما ساخت تا در آن بازی کنیم.

فصل هشتم Fear the Walking Dead

با توجه به این‌که سریال واکینگ دد در نوامبر 2022 به پایان رسید، حالا Fear the Walking Dead نیز به‌زودی به خط پایان می‌رسد و البته AMC فهرستی از اسپین‌آف‌های جدید را در دست ساخت دارد. طرفداران این فرنچایز منتظر سریال فرعی دریل دیکسون با بازی نورمن ریداس هستند. لورن کوهان و جفری دین مورگان نیز در نقش‌های مگی و نیگان برای سریال The Walking Dead: Dead City بازمی‌گردند و در نهایت اندرو لینکلن و دانای گوریرا آماده هستند تا در نقش‌های ریک گرایمز و میشون با یک مینی سریال جدید به سفر خود ادامه دهند.

فصل هشتم Fear the Walking Dead

فصل هشتم سریال «از مردگان متحرک بترسید» قرار است در دو بخش 6 قسمتی منتشر شود که اولین بخش آن در روز یکشنبه 14 می 2023 یا 24 اردیبهشت 1402 در شبکه AMC پخش خواهد شد. شش قسمت پایانی نیز در سال 2023 به نمایش درمی‌آیند تا پرونده این سریال فرعی از دنیای مردگان متحرک بسته شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*