گلکسی A34 5G سامسونگ

گلکسی A34 5G سامسونگ با یک سورپرایز در بنچمارک گیگ بنچ حاضر شد

گوشی گلکسی A34 5G سامسونگ با چیپست متفاوتی از آنچه انتظار داشتیم در بنچمارک گیک بنچ ظاهر شد که کاملاً عجیب به‌نظر می‌رسد!

چند ماهی است که شنیده می‌شود گوشی گلکسی A34 5G سامسونگ با چیپست اگزینوس ۱۲۸۰ در قلب تپنده خودش عرضه خواهد شد. اما ظاهراً خلاف این قضیه اتفاق خواهد افتاد. چرا که این گوشی با چیپست متفاوتی در پلتفرم بنچمارک‌گیری گیک‌بنچ ظاهر شده است.

چیپست مدیاتک به جای اگزینوس در بنچمارک جدید گلکسی A34 5G

گلکسی ای ۳۴ فایوجی سامسونگ با شماره مدل SM-A346B، همراه با تراشه‌ای که کدنام MT6877V/TTZA را یدک می‌کشد، در گیک‌بنچ ظاهر شده است. این کدنام متعلق به تراشه دایمنسیتی ۱۰۸۰ مدیاتک است! تراشه‌ای ۶ نانومتری که به پردازنده ۸ هسته‌ای (۲ هسته Cortex-A78 با فرکانس ۲.۶ گیگاهرتزی و ۶ هسته Cortex-A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتزی) مجهز است.

گوشی گلکسی A34 5G سامسونگ با اندروید ۱۳ و ۶ گیگابایت رم در بنچمارک گیک بنچ حاضر شده است. این گوشی موفق به کسب ۷۸۶ امتیاز از آزمون تک هسته‌ای و ۲،۲۹۴ امتیاز از آزمون چند هسته‌ای شده است. این امتیازهای کمتری نسبت به گوشی ریلمی ۱۰ پرو پلاس است که آن هم از چیپست Dimensity 1080 قدرت می‌گیرد. البته ممکن است این امتیاز کمتر به‌خاطر نسخه اولیه بودن پیش از تولید این محصول است.

بنچمارک گلکسی A34 5G سامسونگ

بر اساس شایعات، گلکسی ای ۳۴ از نظر ظاهری شبیه به گلکسی ای ۳۳ خواهد بود. به استثنای اینکه سنسور تشخیص عمق از روی آن حذف می‌شود و دیگر روی ماژول دوربین پشتی آن نمی‌توانیم سه دوربین را ببینیم.

بیشتر بخوانید:

بعد از گلکسی A54، حالا مشخصات فنی گلکسی A34 هم لو رفت

کمپانی سامسونگ هفته آینده ۱۸ ژانویه (چهارشنبه ۲۸ دی ماه) از نسل جدید گوشی‌های میان‌رده سری Galaxy A خودش رونمایی می‌کند. غول کره‌ای هنوز اسامی آن‌ها را اعلام نکرده، ولی تاکنون ما مطمئنیم که دو تای آن‌ها گلکسی A34 و A54 هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*