گوشی جدید بیل گیتس

گوشی جدید بیل گیتس هم محصول مایکروسافت نیست!

اگر فکر می‌کنید بیل گیتس، یک مایکروسافت سرفیس دوئو در جیب خود دارد؛ سخت در اشتباه هستید. گوشی جدید بیل گیتس، محصول گران قیمت سامسونگ است.

اخیرا بیل گیتس در یک تاپیک سوال و جواب ردیت حاضر شد و به برخی از پرسش‌های مخاطبان پاسخ داد. یکی از این سوالات، نام گوشی مورد استفاده او بود. پیش‌تر این میلیاردر مشهور، گفته بود که از گلکسی زد فولد 3 استفاده می‌کند؛ حالا اما بیل گیتس یک گوشی جدید دارد که آن هم محصول مایکروسافت نیست.

البته ظاهرا علاقه مدیرعامل پیشین مایکروسافت به دستگاه‌های تاشو، همچنان برقرار است. گوشی تازه، گلکسی زد فولد 4 نام دارد که از طرف نایب رئیس سامسونگ، به او هدیه شده است.

گوشی جدید بیل گیتس

با توجه همکاری مایکروسافت و سامسونگ، احتمالا این افشاگری برای بیل گیتس دردسرساز نخواهد شد. کمپانی کره‌ای، چندین اپ مایکروسافت را به‌صورت پیش‌فرض در گوشی های خود نصب می‌کند؛ از جمله Outlook که مورد استفاده بیل گیتس هم است. او همچنین اضافه کرد که به‌لطف سایز بزرگ صفحه نمایش، فقط از همین گوشی و لپتاپ خود استفاده می‌کند و نیازی به تبلت ندارد.

کاربران ردیت، درباره گوشی تاشو آینده مایکروسافت هم سوال پرسیدند که مدیرعامل سابق گفت: نمی‌تواند اطلاعاتی در این زمینه ارائه دهد. پس هنوز نمی‌دانیم مدل جدید Surface Duo صفحه نمایش دوگانه دارد یا یک نمایشگر منعطف تاشو!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*