گوشی تاشو هواوی Mate X3

گوشی تاشو هواوی Mate X3 با نسل جدید فناوری ارتباط ماهواره‌ای به زودی رونمایی می‌شود

به‌زودی گوشی تاشو هواوی Mate X3 با نسل جدید فناوری ماهواره‌ای عرضه می‌شود. اما این فناوری چیست و چه قابلیتی را در اختیار کاربران می‌گذارد؟

یکی از افشاگران چینی در حساب ویبو خودش اطلاعات جالبی را در مورد گوشی تاشو هواوی Mate X3 فاش کرده است. این محصول قرار است زودتر از گوشی‌های سری هواوی P60 عرضه شود؛ بنابراین پرچمدار بعدی هواوی این گوشی خواهد بود.

این گزارش ادعا می‌کند که میت ایکس ۳ از نسل جدید فناوری ارتباط ماهواره‌ای بهره‌مند خواهد بود که به کاربرانش اجازه ارسال و دریافت پیام کوتاه با استفاده از شبکه ماهواره‌ای را می‌دهد. این دیوایس حتی امکان ارسال پیام‌های صوتی را هم خواهد داد که چنین اتفاقی در دنیای موبایل بی‌نظیر است. در حال حاضر گوشی هواوی میت ۵۰ فقط امکان ارسال پیام کوتاه متنی بر بستر شبکه‌های ماهواره‌ای را می‌دهد و نمی‌تواند پیامی را دریافت کند.

گوشی تاشو هواوی

مسلماً قابلیت ارسال و دریافت پیام در زمانی که مکان‌هایی که فاقد پوشش شبکه‌های موبایل است، فوق‌العاده به‌نظر می‌رسد و می‌تواند نقطه قوطی برای این محصول باشد. البته که این قابلیتی نیست که در روزمره از آن استفاده کرد، اما می‌تواند گزینه خوبی برای کاربرانی باشد که با رفتن به محیط‌های کم آنتن مثل کوهستان، به کمک یا خدمات اورژانسی نیاز پیدا می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*