تویوتا راوفور آفرودی با کیت مارس واروار

تویوتا راوفور آفرودی واروار؛ کراس اور جان سخت ژاپنی در نمایشگاه توکیو

تویوتا راوفور آفرودی با کیت مارس واروار (Mars VARAVA) یکی از بهترین کراس اورهای جهان برای مقاصد طبیعت گردی است که در نمایشگاه توکیو به روی صحنه آمده. در ادامه به صورت کامل با Toyota RAV4 Off-Road آشنا می‌شویم.

نمایشگاه خودرو ژاپن علاوه بر هیولاهایی مانند نیسان GT-R مدل 2024 ، میزبان کراس اورهای محبوبی مانند RAV4 هم بوده است. در ادامه به سراغ یکی از این رافور هایی می‌رویم که قصد دارد تا هویت اصلی و توانایی‌های واقعی خود را در زمینه آفرود به همه نشان دهد.

تویوتا راوفور آفرودی با کیت مارس VARAVA در نمایشگاه توکیو ژاپن

تویوتا راوفور آفرودی با کیت مارس واروار

این نسخه دقیقا بر اساس تویوتا RAV4 2022 یعنی «محبوب‌ترین کراس اور تویوتا در سال گذشته» ساخته شده و مسئولیت طراحی ظاهری آن بر عهده تیونر معروف ژاپنی یعنی Kuhl بوده است. تویوتا راوفور آفرودی با کیت VARVAR Mars در جلوپنجره خود میزبان یک سپر فولادی با مه شکن‌های جدید است و طراحی هواکش‌های مشبک هم به کلی تغییر کرده و شاید شما را به یاد محصولات رضوانی بیاندازد! در نمای کناری، شما چند گزینه مختلف را خواهید داشت که جذاب‌ترین آن‌ها را در نسخه خاکستری‌ رنگ می‌بینید. نمای عقبی هم به جز اسپویلر جدید و سپر آفرودی، چیز دیگری را به نمایش نمی‌گذارد.

همچنین رینگ‌های معمولی هم با رینگ‌های 17 اینچی آفرودی (نسخه Varva DW) تعویض شده‌اند و لاستیک‌های گل درشت و تمام فصل Grantek AT هم خیال شما را از قدم گذاشتن در هر مسیری راحت می‌کنند. به علاوه خریداران تویوتا راوفور آفرودی VARVAR می‌توانند کیت ارتفاع و وینچ 5 تنی را هم به این مجموعه اضافه کنند. در نهایت قیمت تمام شده برای کیت تویوتا راوفور آفرودی مارس واروار فقط 16.6 هزار دلار خواهد بود.

در پایان کار بد نیست به قابلیت‌های آفرودی تویوتا راوفور هم اشاره داشته باشیم. کراس اور جذاب تویوتا RAV4 2022 در زیر کاپوت خود، یک پیشرانه 4 سیلندر تنفس طبیعی 2.5 لیتری را حمل می‌کند که می‌تواند 203 اسب بخار قدرت و 260 نیوتن متر گشتاور را تحویل راننده دهد.

کراس اور Toyota RAV4 VARVAR نمایشگاه توکیو

همچنین تویوتا راوفور 2022 در نسخه AWD خود از یک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته بهره می‌برد که به حالت‌های رانندگی در شن، گل و لای و برف و یخ هم مجهز است. زوایای ورود و خروج تویوتا RAV4 2022 هم برابر با 19 و 21 درجه است که کار را برای مقاصدی مانند عبور از تپه‌های تند کمی سخت می‌کند.

با توجه به این تفاسیر، به نظر شما تویوتا رافور آفرودی با کیت VARVAR در نمایشگاه توکیو ژاپن آیا گزینه مناسبی برای مقاصد طبیعت گردی به حساب می‌آید یا خیر؟ آیا کوه و کویر در آینده به زیر سلطه خودروهای هزار اسب بخاری چینی مانند یانگ وانگ U8 درمی‌آیند یا تویوتا همچنان سلطان بی‌رقیب آفرود باقی می‌ماند؟ همچنین فیلم بررسی کامل این خودرو را می‌توانید از طریق این لینک تماشا کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*