آنباکس گلکسی S23 Ultra

هنوز گلکسی S23 Ultra معرفی نشده، ویدیوی آنباکس آن منتشر شد!

در فاصله یک هفته مانده تا رونمایی رسمی گوشی گلکسی S23 Ultra ویدیوی آنباکس آن با تمامی جزئیات منتشر شده است. این ویدیو را در ادامه این متن مشاهده فرمایید.

اتفاقات عجیب و غریبی در زنجیره توزیع نسل جدید پرچمداران سامسونگ رخ داده که در نتیجه آن، تعدادی از این گوشی‌ها حتی پیش از رونمایی رسمی به دست کاربران رسیده‌اند! یکی از این کاربرانی که گوشی گلکسی S23 Ultra خود را زودتر از موعد دریافت کرده اقدام به انتشار ویدیوی آنباکسینگ این دستگاه نموده و آن را در اینترنت هم به اشتراک گذاشته است.

سری گوشی های گلکسی اس 23 سامسونگ دقیقا یک هفته دیگر، در تاریخ اول فوریه رونمایی خواهند شد. با این حال برخی فروشندگان این دستگاه‌ها در نقاطی از دنیا زودتر از هم‌اکنون را در اختیار خریداران قرار داده‌اند.‌ در این میان کاربری به نام @edwards_uh از کشور نیکاراگوئه بلافاصله پس از دریافت گوشی خود اقدام به انتشار ویدیوی آنباکسینگ آن در اینترنت نمود.

ویدیوی آنباکس گلکسی S23 Ultra

پیش از بررسی جزئیات بیشتر، بخشی از ویدیوی آنباکسینگ گوشی گلکسی اس 23 اولترا را با هم مشاهده می‌کنیم:

همان‌طور که در این ویدیو پیداست، سامسونگ در این نسل از پرچمدارانش طراحی جعبه را تغییر داده؛ به‌طوری که دیگر خبری از لوگوی بزرگ SAMSUNG به همراه نام گوشی بر روی آن نیست. این کمپانی همچنین بار دیگر شارژر را در جعبه محصول قرار نداده است. بنابراین اگر گلکسی اس 23 اولترا نخستین گوشی سامسونگ شماست، لازم است شارژر را به‌طور جداگانه خریداری کنید.

Galaxy S23 Ultra همچنین از شارژر بیسیم 10 واتی استفاده خواهد کرد که در مقایسه با نسل قبل یک عقب‌گرد به شمار می‌رود.

طراحی گلکسی اس 23 اولترا تفاوتی با اس 22 اولترا ندارد

مهم‌ترین نکته‌ای که از ویدیوی آنباکس گلکسی S23 Ultra دستگیرمان می‌شود، طراحی ظاهری آن است که شباهت زیادی به نسل پیشین خود، اس 22 اولترا دارد. این شباهت تا حدی است که در برخی شرایط تشخیص این دو گوشی از یکدیگر واقعا دشوار خواهد بود! البته مدل جدید دستخوش برخی تغییرات جزیی در طراحی شده؛ اما به‌طور کلی ظاهر این دو گوشی به‌طرزی باورنکردنی شبیه به یکدیگر است.

آنباکس گلکسی S23 Ultra

دوربین‌های تعبیه شده در پشت S23 Ultra کمی بزرگ‌تر از نسل قبل هستند. با این وجود مهم‌ترین تفاوت آن‌ها با نسل قبل، نوار نقره‌ای رنگی است که دور هریک از سنسورها قرار گرفته و آن‌ها را بیش از پیش در چشم قرار داده است!

این غول کره‌ای همچنین طراحی تخت‌تری را برای قسمت جلوی دستگاه در نظر گرفته و خمیدگی کناره صفحه نمایش را کاهش داده است. در نتیجه این تصمیم سامسونگ، در دست گرفتن گوشی کمی سخت‌تر از سال قبل خواهد بود؛ اما در عوض افرادی که به گوشی‌های خمیده علاقه‌ای نداشتند، اکنون می‌توانند با اس 23 اولترا ارتباط بهتری برقرار کنند.

@edwards uh همچنین در بخشی از این ویدیو تصویری را نیز با دوربین گلکسی اس 23 اولترا ثبت می‌کند. این تصاویر منتشر شده به‌خوبی گویای پیشرفت چشمگیر سیستم دوربین این مدل در مقایسه با نمونه سال گذشته هستند. بنابراین به نظر می‌رسد سامسونگ هر چه در مخفی نگه داشتن مشخصات گوشی‌های سری گلکسی اس 23 ناموفق بوده، در طراحی ماژول دوربین فوق‌العاده عمل کرده است!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*