بهترین فیلم‌ها برای طرفدار های سریال The Last of Us

اگر طرفدار سریال The Last of Us شده‌اید، حتماً این ۵ فیلم و سریال را هم ببینید

اگر طرفدار سریال The Last of Us هستید، در اینجا ۵ فیلم و سریال با تم زامبی آخر‌الزمانی را به شما معرفی می‌کنیم که قطعاً عاشق آن‌ها خواهید شد.

هفته گذشته سرانجام HBO اولین قسمت از سریال بازی محبوب شرکت ناتی داگ، The Last of Us را منتشر کرد. این سریال با بازی پدرو پاسکال و بلا رمزی، داستان مردی را روایت می‌کند که باید یک دختر نوجوان را به امید یافتن درمانی برای یک ویروس قارچی که اکثر مردم جهان را به زامبی‌های آدم‌خوار تبدیل کرده، دور ایالات متحده بچرخاند.

بیشتر بخوانید:

بررسی ویدیویی فصل اول سریال The Last of Us

همان‌قدر که بازی «آخرین ما» توانست یکی از بهترین بازی‌های کل تاریخ لقب بگیرد، این مجموعه تلویزیون که در حال حاضر ۲ اپیزود اول آن پخش شده هم با تحسین جهانی روبرو شده است. وب‌سایت Rotten Tomatoes با دادن امتیاز ۹۹ درصدی به این سریال تلویزیونی، به بهترین فیلم اقتباسی از بازی‌های ویدیویی تبدیل شده و در کنار بزرگ‌ترین سریال‌های شبکه HBO قرار گرفته است.

اما قطعاً اگر طرفدار سریال The Last of Us باشید، دوست دارید آثار دیگری که دنبال‌کننده همین تم هستند را هم ببینید. به‌همین بهانه در اینجا فهرستی از ۵ فیلم و سریال شبیه به سریال آخرین ما را به‌شما معرفی خواهیم کرد.

فیلم‌ها و سریال‌های شبیه به The Lasft of Us

۱. فیلم A Quiet Place

بهترین فیلم‌ها برای طرفدار های سریال The Last of Us

یک مکان ساکت، داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که تلاش می‌کنند از دست بیگانگانی نابینا با شنوایی فوق‌العاده حساس که تقریباً تمام بشریت را از بین برده‌اند، فرار کرده و زنده بمانند. شخصیت‌های جان کرازینسکی و امیلی بلانت در این فیلم خیلی شبیه به جوئل در سریال د لست آف آس است. چرا که آن‌ها نیز باید برای محافظت از خانواده خود در دنیایی خطرناک و آخرالزمانی، با هر چیزی که پیش رویشان می‌آید مبارزه کنند.

داستان این فیلم با کشته شدن کودک چهار ساله خانواده توسط بیگانگان آغاز می‌شود. و درست مثل د لست آف آس، دنیا به جایی ویرانه تبدیل شده و حس مالیخولیایی قوی وجود دارد. دنباله این فیلم نیز ساخته شده که اولین روز تهاجم بیگانگان و آغاز شیوع زامبی‌ها را به‌تصویر می‌کشد. ظاهراً قرار است سومین نسخه این فیلم هم در سال ۲۰۲۴ اکران شود.

۲. سریال The Walking Dead

مردگان متحرک - بهترین فیلم‌ها برای طرفدار های سریال The Last of Us

به‌تازگی فصل یازدهم سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) هم به پایان رسیده است. اکنون The Last Of Us می‌تواند سریال تلویزیونی بزرگ بعدی با تم زامبی باشد که جای آن را پر کند. هر دو سریال داستانی شخصیت محور در مورد گروهی از مردم عادی دارند که در دنیایی مملو از مردگان و انسان‌های متخاصم زنده مانده‌اند.

در حالی که واکینگ دد یک جامعه بزرگ را به‌تصویر می‌کشد، اما د لست آف آس تعداد افراد کوچک‌تری را در بر می‌گیرد و نشان‌گر چگونگی تصمیمات و تغییرات اخلاقی در یک زندگی پسا آخرالزمانی است. برای کسانی که مشتاق تماشای یک حماسه آخرالزمانی زامبی‌وار هستند، زمان خوبی است تا دنیای TWD را کشف کنند.

۳. فیلم 28Days Later

بهترین فیلم‌ها برای طرفدار های سریال The Last of Us

بهترین فیلم‌ها برای طرفداران سریال The Last of Us

یک مرد جوان بعد از یک ماه از کما خارج می‌شود و خودش را در وسط معرکه‌ای می‌بیند که همه تلاش می‌کنند خودشان را از ویروسی که کل بریتانیای کویر را ویران کرده و مردم را به زامبی تبدیل کرده، نجات دهند. فیلم مشترک دنی بویل و الکس گارلند به ورود زامبی‌های دونده به فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها کمک کرد تا اکنون تأثیر آن روی سریال آخرین ما نیز دیده شود.

هر دو داستان به بررسی مسیرهایی می‌پردازند که بشریت برای زنده ماندن در آن‌ها قدم می‌گذارند. با این تفاوت که در فیلم ۲۸ روز بعد، تیمی از سربازانی که هنوز به زندگی روی زمین امیدوارند، به برده‌داری مشغولند. آن‌ها نشان می‌دهد که انسان می‌تواند به جایی برسد که هیچ تفاوتی با زامبی‌های درنده‌ای که کل جهان را ویران کرده‌اند، نداشته باشد.

۴. فیلم Logan

فیلم لوگان

در فیلم لوگان، ولورین وارد ماجراجویی‌های جوئل می‌شود، در حالی که X-Man کل کشور را سفر می‌کند تا لورای جوان را به پناهگاه امن مخصوص جهش‌یافته‌ها ببرد. او در این مسیر با لورا رابطه‌ای پدرانه برقرار خواهد کرد. و مثل جوئل، لوگان نیز تلاش می‌کند از گذشته خطرناک خودش فرار کند. او در این مسیر باید تلاش کند تا لورا با جان سالم به مقصد برسد، حتی اگر به قیمت آسیب رساندن به خودش تمام شود.

در این فیلم تاریکی طولانی مثل سریال The Last of Us وجود دارد. تمام جهش‌یافته‌ها به‌شکل مرموزی از بین رفته‌اند و لوگان نیز به پایان زندگی‌اش نزدیک می‌شود. حتی تقریباً‌ تمام کسانی که او را می‌شناختند و دوستش داشتند هم مرده‌اند. این فیلم کمتر شبیه به دیگر فیلم‌های ابرقهرمانی است. لوگان شبیه یک فیلم وسترن غم‌انگیز است.

۵. فیلم Children of Men

بهترین فیلم‌ها برای طرفدار های سریال The Last of Us

بهترین فیلم‌ها برای طرفداران سریال The Last of Us

شاهکار دیستوپیایی آلفونسو کوارون آینده را روایت می‌کند، جایی که انسان‌ها نابارور شده‌اند. در همین حین جهان با جنگ و فقر دست و پنجه نرم می‌کند و بریتانیا نیز به‌عنوان دولتی سرکوبگر و بیگانه‌هراس از مرزهای خودش محافظت می‌کند. درست مثل جوئل در فیلم آخرین ما که با الی سفری دراز را در پیش دارد تا جهان را نجات دهد، در این فیلم نیز کلایو اوون باید از یک پناهنده باردار کمک کند و جلوی انقراض انسان را بگیرد.

فیلم فرزندان انسان هم درست مثل فیلم آخرین ما، حکومتی را به‌نمایش می‌گذارد که آخرین افراد باقیمانده بشر را با حکومت نظامی سختگیرانه‌ای رهبری می‌کنند و یک نیروی ستیزه‌جو افراطی دنبال سرنگونی آن‌ها است. فیلم Children of Men به بررسی رفتار بشریت در زمانی که هیچ آینده‌ای وجود نداشته باشد، می‌پردازد.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*