نمایشگاه بین المللی شهر پایدار

ایرانسل از نخستین اجلاس و نمایشگاه بین المللی شهر پایدار حمایت می‌کند

نخستین اجلاس و نمایشگاه بین المللی شهر پایدار از 6 تا 9 بهمن ماه در جزیره کیش برگزار می‌شود و ایرانسل ضمن شرکت در این رویداد، حامی نمایشگاه مذکور خواهد بود.

نخستین اجلاس و نمایشگاه بین المللی شهر پایدار در روزهای 6 تا 9 بهمن 1401، ساعت 17 تا 22، در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار می‌شود. ایرانسل به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و اپراتور پیشرو در تحقق آرمان‌های شهر هوشمند، از این رویداد حمایت خواهد کرد و به‌منظور ارائه‌ی جدیدترین فناوری‌های حوزه شهری در آن شرکت می‌کند.

ایرانسل در سالن 2 نمایشگاه بین المللی شهر پایدار در جزیره کیش حاضر خواهد بود و قصد دارد جدیدترین راهکارها و خدمات مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا و مبتنی بر هوشمندسازی شهری را به بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان ارائه کند. پلتفرم جامع آموزش آنلاین دانا، راهکار تبلیغات هوشمند با عنوان «یلو ادوایز (Y’ello Adwise)» و بازار دیجیتال تبادل API با عنوان «یلو هاب (Y’ello Hub)» از جمله خدمات و محصولات دیجیتال ایرانسل هستند که در این نمایشگاه به بازدیدکنندگان ارائه می‌شوند.

همراهی با کسب‌وکارها در مسیر تحول دیجیتال و مجهز کردن آنها به پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز حوزه ICT جزو چشم‌اندازهای مهم ایرانسل در حوزه راهکارهای سازمانی به‌شمار می‌روند. از جمله خدماتی که ایرانسل برای قرارگیری کسب‌وکارها در مسیر تحول دیجیتال در این نمایشگاه ارائه می‌کند می‌توان به راهکارهایی چون سرویس موبایل سازمانی (MVPN)، سیستم بی سیم ایرانسل «واکه(PoC)» و سامانه مدیریت هوشمند ناوگان (FMS) اشاره کرد.

جزئیات و محورهای برگزاری نمایشگاه بین المللی شهر پایدار

نمایشگاه بین المللی شهر پایدار شامل محورهایی همچون مدیریت شهری هوشمند، اقتصاد پایدار، انرژی‌های سبز، حمل و نقل پایدار، محیط زیست، دولت هوشمند، تجهیزات و زیرساخت‌های اطلاعات و مخابرات، اقتصاد پایدار و امنیت در شهر هوشمند می‌شود. این رویداد، یکی از بزرگترین گردهمایی‌های مشترک ارگان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی به‌منظور توانمندسازی شهرهای نوآور و ارائه‌ی خدمات نوین شهری محسوب می‌شود.

بیش از 280 مشارکت کننده مانند معاونت‌های اقتصادی، علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارتخانه‌های صمت، راه و شهرسازی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، نفت، نیرو، اقتصاد، علوم و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگی، شهرداری‌های کلانشهرها، اپراتورهای تلفن همراه، بانک‌ها، بیمه‌ها، صنایع سبز، خودروسازها و شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین المللی شهر پایدار حضور خواهند داشت.

در کنار این نمایشگاه، رویدادهای جانبی هم برگزار می‌شود که از جمله آنها باید به رونمایی از آخرین دستاوردهای حوزه مدیریت شهری هوشمند و شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در عرصه هوشمندسازی، عقد تفاهم‌نامه‌های سرمایه‌گذاری، برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و کارگاه‌ها و پنل‌های تخصصی اشاره کنیم.

ایرانسل در نخستین روز از مردادماه 1399 توانست اولین سایت تجاری 5G خود را در ایران راه‌اندازی کند و در حال حاضر با افتتاح 351 سایت نسل پنج در سراسر کشور، رکورد سرعت و تعداد سایت 5G در ایران را در اختیار دارد. این اپراتور در کنار گسترش پوشش شبکه نسل پنج، از آغاز سال 1399 و با همکاری مراکز معتبر دانشگاهی و با تاکید بر بومی‌سازی فناوری، مطالعه روی نسل ششم تلفن همراه یا 6G را نیز آغاز کرده است. فناوری‌های نوین ارتباطی، مهم‌ترین ابزار تحقق شهر هوشمند و شهر دیجیتال محسوب می‌شوند و ایرانسل به‌عنوان اپراتور پیشرو در تحقق آرمان‌های شهر هوشمند، همواره در راستای استفاده از این فناوری‌ها قدم برداشته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*