شاسی بلند جدید هاوال

اولین عکس های شاسی بلند جدید هاوال با یک کابین فضایی فاش شد

اولین تصاویر منتشر شده از شاسی بلند جدید هاوال نشان می‌دهد که این خودروساز چینی برای محصول جدید خود یک کابین فضایی را در نظر گرفته است.

هاوال به‌عنوان زیرمجموعه شرکت گریت وال چین به‌تازگی فرایند تست محصول جدید خود را آغاز کرد و در همین راستا تصاویری از این خودرو در فضای مجازی منتشر شده که بخش‌های طراحی آن را به‌خوبی نشان می‌دهد. شاسی بلند جدید هاوال بر پایه پلتفرم جدید گریت وال به نام Lemon توسعه پیدا کرده و قرار است در دو مدل بنزینی و پلاگین هیبریدی به بازار عرضه شود.

جزئیات طراحی شاسی بلند جدید هاوال

شاسی بلند جدید هاوال

شاسی بلند جدید هاوال در نسخه بنزینی به یک موتور 2 لیتری توربوشارژ و در مدل پلاگین هیبریدی به یک موتور 1.5 لیتری مجهز خواهد شد. هاوال نسخه بنزینی این خودرو برای انجام تست‌ها استفاده کرده است، چرا که طبق تصاویر منتشر شده این خودرو فقط دارای یک باک بوده و فاقد درگاه شارژ است.

Haval New SUV

تصاویر منتشر شده از نمای داخلی شاسی بلند جدید هاوال نشان می‌دهد این خودرو از کابینی کاملا جدید نسبت به سایر محصولات این شرکت بهره می‌برد و طراحان از سبک طراحی جدیدی برای آن استفاده کردند. طراحان برای داشبورد یک نمایشگر بسیار عریض در نظر گرفتند که تمام عرض خودرو را پوشانده و شامل سیستم مالتی مدیا خودرو، بخش جلوی شاگرد و صفحه‌کیلومتر می‌شود.

Haval New SUV

کنسول میانی نیز بسیار بزرگ بوده و دارای دو پد شارزژ بی‌سیم عمودی به همراه تعدادی دکمه برای کنترل سیستم تهویه است. یکی دیگر از نکات جالب طراحی این بخش نبود لیور دنده است. با توجه به این‌که اکثر خودروسازان برای محصولات خود از فرمان D کات استفاده می‌کنند، اما هاوال برای شاسی بلند جدید خود یک فرمان کاملا دایره‌ای و سه شاخه در نظر گرفته است.

طبق تصاویر منتشر شده، این خودرو در هر دو نمای جلو عقب به چراغ‌های باریک و کشیده مجهز شده که باعث شدند در این خودرو ظاهری خشنی ایجاد شود. در نمای جلو شاهد جلونجره‌ای یکپارچه هستیم که چراغ‌های جلو به دو طرف آن متصل شدند. این خودرو از لحاظ ابعاد بین H6 و H9 قرار داشته و می‌تواند فضای مناسبی را در اختیار سرنشینان خود به ویژه خانواده‌ها قرار دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*