چرخ خیاطی های قدیمی

تماشا کنید: ماجرای چرخ خیاطی های قدیمی چند میلیاردی!

ماجرای فروش چرخ خیاطی های قدیمی با قیمت چند میلیارد تومان را شنیده‌اید؟ اکنون با یک ویدیو به بررسی جزئیات این موضوع عجیب می‌پردازیم.

مدتی است که شایعه‌ای عجیب در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است با این عنوان: چرخ خیاطی قدیمی بخرید، درون آن جیوه قرمز پیدا کنید و میلیاردر شوید. همین شایعه‌ی مضحک که معلوم نیست از کجا شروع شده، باعث شد درج آگهی‌های فروش چرخ خیاطی های قدیمی با قیمت‌های چند صد میلیون تومانی و حتی چند میلیارد تومانی، سروصدای زیادی به پا کند.

ماجرا از این قرار است که شایعه شد داخل چرخ های خیاطی قدیمی، ماده‌ای به نام جیوه قرمز وجود دارد که در ساخت تسلیحات اتمی به‌کار می‌رود و ارزش بسیار زیادی دارد؛ تا جایی که هر گرم آن 10 میلیارد تومان می‌ارزد. بنابراین سودجویان و کلاهبرداران فورا دست‌ به کار شدند و قصد دارند با فروش چرخ خیاطی قدیمی خود با قیمت‌های نجومی، سود کلانی به جیب بزنند. از سوی دیگر برخی افراد ساده‌لوح و طمع‌کار نیز فکر می‌کنند با خرید یکی از این چرخ خیاطی‌ها با قیمت چند صد میلیون یا چند میلیارد، می‌توانند چند گرم جیوه قرمز از داخل آن پیدا کنند و آن را چند ده میلیارد تومان به فروش برسانند و به همین سادگی میلیاردر شوند.

چرخ خیاطی های قدیمی

در این ویدیو که در استودیوی گجت نیوز برای شما تهیه کرده‌ایم، می‌بینیم که دقیقا ماجرای جیوه قرمز در چرخ خیاطی قدیمی از چه قرار است. همچنین چند روز پیش در یک مطلب کامل به بررسی جزئیات این کلاهبرداری پرداخته بودیم که می‌توانید این مطلب را از طریق این لینک مطالعه کنید.

ماجرای جیوه قرمز در چرخ خیاطی های قدیمی

در پایان از تمام هم‌وطنانمان می‌خواهیم به‌هیچ وجه فریب این شایعات عجیب و غریب و خنده‌دار را نخورید تا با ضرر و زیان روبه‌رو نشوید. جیوه قرمز که ادعا می‌شود یک ماده شفابخش و البته بسیار باارزش به قیمت گرمی ده میلیارد تومان است، در هیچ‌جا دیده نشده است؛ به‌خصوص در چرخ‌های خیاطی!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*