شارژر بیسیم ۳۰ وات مخصوص خودرو شیائومی

شارژر بیسیم ۳۰ وات مخصوص خودرو شیائومی با دو پورت USB معرفی شد

شارژر بیسیم ۳۰ وات مخصوص خودرو شیائومی به‌نام Xiaomi 30W Wireless Car Charger با دو پورت USB-A، ایمنی بالا و قیمت کمتر از ۳۰ دلار معرفی شد.

شیائومی، تولیدکننده موبایل و لوازم جانبی چینی از جدیدترین محصول خودش که یک شارژر بیسیم ۳۰ وات مخصوص خودرو است، رونمایی کرد. نام کامل این محصول Xiaomi 30W Wireless Car Charger است و در حالی که پیش از این نسخه‌های ۲۰ واتی و ۵۰ واتی آن عرضه شده بودند، حالا نسخه ۳۰ واتی آن با قیمت ۲۹ دلار در بین آن‌ها قرار خواهد گرفت. پیشتر نسخه ۲۰ واتی با این قیمت فروخته می‌شود، بنابراین احتمالا همزمان با عرضه این مدل جدید، شارژر ۲۰ واتی شیائومی هم ارزان‌تر خواهد شد.

سرعت شارژر بیسیم ۳۰ وات مخصوص خودرو شیائومی

به معرفی شارژر شیائومی بازمی‌گردیم. محصولی که سایت تولیدکننده مدعی شده که گوشی ردمی کی ۶۰ پرو را در عرض ۳۰ دقیقه از ۰ تا ۵۰ درصد شارژ می‌کند. البته با استفاده از آن می‌تواند به جز محصولات شیائومی، گوشی‌های سامسونگ، آیفون‌های اپل و دستگاه‌های دیگر را هم شارژ کند. ولی محل قرارگیری متفاوت سیم‌پیچ شارژ بی‌سیم آن باعث شده صاحبان گوشی‌های شیائومی می ۱۰ اکسترم ادیشن، شیائومی می ۱۲ اس اولترا، آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۳ مینی نتوانند از آن استفاده کنند.

شارژر بیسیم ۳۰ وات مخصوص خودرو شیائومی

در داخل بدنه این شارژر مخصوص خودرو شیائومی از یک سنسور مادون قرمز مخفی استفاده شده است که به‌لطف آن می‌تواند قرارگیری گوشی را تشخیص داده و به‌صورت خودکار گیره‌های نگهدارنده را قفل کند. یا آنکه وقتی قصد دارید گوشی‌تان را از روی شارژر بردارید، گیره‌ها به‌طور خودکار باز شوند. بازوهای مکانیکی این شارژر بعد از باز شدن تا ۸۱.۵ میلی‌متر بزرگ می‌شوند. این یعنی گوشی‌های بزرگی مثل آیفون ۱۴ پرو مکس اپل را هم می‌توان به‌راحتی روی آن قرار داد. علاوه بر این، فاصله مؤثر برای شارژ ۴ میلی‌متر است؛ بنابراین بدون درآوردن قاب گوشی می‌توانید از فناوری شارژ بی‌سیم بهره‌مند شوید.

شیائومی برای حفظ امنیت گوشی در حین شارژ با این توان بالا، یک فن را در داخل شارژر خودش تعبیه کرده که حرارت را به‌صورت فعال از دستگاه دور می‌کند. این شارژر همچنین دارای چندین محافظ مختلف مثل محافظت دما، مدار کوتاه، پاور و ولتاژ‌ بیش از حد و همینطور تشخیص جسم خارجی است.

شارژر بیسیم ۳۰ وات مخصوص خودرو شیائومی

روی بدنه شارژر بیسیم ۳۰ وات مخصوص خودرو شیائومی دو پورت USB-A قرار گرفته‌اند که از آن‌ها می‌توان برای شارژ همزمان دو دستگاه استفاده کرد. در این صورت، مجموع توان خروجی این شارژر ۴۶ وات خواهد بود. روش نصب آن هم بسیار آسان است. فقط کافیست آن را روی خروجی‌های سیستم تهویه مطبوع اتومبیل خود نصب کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*