خودرو کراس اوور هوندا ZR-V هیبریدی

هوندا ZR-V هیبریدی ؛ کراس اور جدید چینی‌ها با دو موتور برقی + ویدیو

هوندا ZR-V هیبریدی مدل 2023 ، جدیدترین خودرو کراس اور ژاپنی‌ها و همزاد Honda HR-V ست که به طور اختصاصی، فقط برای بازار چین طراحی شده! در ادامه با مشخصات فنی و قیمت آن همراه می‌شویم.

شاید برای شما عجیب باشد اما خودروسازان ژاپنی و آمریکایی برای به دست آوردن بازار چین، از سر و کول یکدیگر بالا می‌روند. ایلان ماسک با راه اندازی کارخانه گیگافکتوری شانگهای، پای تسلا را به چین باز کرد و ژاپنی و کره‌ای‌ها هم با محصولاتی مثل هوندا اینترگا و هیوندای موفاسا، سعی دارند تا در برابر چینی‌ها دلبری کنند. حالا پای یک سامورایی دیگر با نام هوندا ZR V HEV مدل 2023 هم به این مهمانی باز شده است.

معرفی خودرو کراس اور هوندا ZR-V هیبریدی

هوندا ZR-V e:HEV هیبریدی مدل 2023 یکی از محصولات گروه گک – هوندا به حساب می‌آید که به طور انحصاری و با سیستم هیبرید هوندا HR-V برای بازار چین طراحی شده. همچنین نسخه‌های بنزینی این خودرو در سال‌های گذشته و با قیمت 26 تا 33 هزار دلار راهی خیابان‌های چین شده‌ بودند.

مشخصات فنی و قیمت هوندا ZR-V هیبریدی

ماشین کراس اور Honda ZR-V e:HEV 2023

کراس اور هوندا ZR-V هیبریدی در زیر کاپوت خود از نسل چهارم پیشرانه‌ هیبرید این شرکت با نام i.MMD بهره می‌برد. این مجموعه از یک پیشرانه چهار سیلندر بنزینی با حجم 2 لیتر و توان 140 اسب بخار و 182 نیوتن متر گشتاور تشکیل می‌شود و دو موتور الکتریکی با توان 181 اسب بخار قدرت و 315 نیوتن متر گشتاور هم به آن اضافه می‌شوند.

ماشین کراس اور Honda ZR-V e:HEV 2023

تمام این توان از طریق گیربکس اتوماتیک و ارزان قیمت E-CVT به هر چهار چرخ خودرو می‌رسد تا این کراس اور چینی در کمتر از 7 ثانیه، از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

خودرو کراس اوور هوندا ZR-V هیبریدی

جالب است بدانید که در اتاق این خودرو، هیچ خبری از اهرم دنده نیست و وضعیت حرکت ماشین توسط دکمه‌های نصب شده در کنسول وسطی مشخص می‌شود.

خودرو کراس اوور هوندا ZR-V هیبریدی

در ادامه به برخی از مهم‌ترین امکانات و آپشن‌ های هوندا ZR-V هیبریدی نگاهی می‌اندازیم:

  • کروز کنترل اتوماتیک
  • رادار نقطه کور و دوربین 360 درجه
  • سنسور پارک و دوربین دنده عقب
  • هشت سنسور اولتراسونیک
  • اتوهلد و دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی
  • سانروف برقی دو تکه
  • شارژر وایرلس
  • سنسور تشخیص عابرین پیاده
  • نور بالای اتوماتیک

در انتهای این قسمت به قیمت هوندا ZR-V هیبریدی می‌رسیم که گفته می‌شود قرار است با برچسب 26 هزار دلاری روانه بازار شود.

کابین کراس اور هوندا ZRV HEV مدل 2023

ماشین کراس اور Honda ZR-V e:HEV 2023

بر روی داشبورد هوندا ZRV HEV مدل 2023 می‌توانید سه نمایشگر مجزا را پیدا کنید: کلاستر و مولتی مدیا 10.5 اینچی به همراه هدآپ دیسپلی 8 اینچی، چشم و گوش شما خواهند بود. به علاوه این خودرو از رابط کاربری هوندا کانکت 3 هم بهره می‌برد. همچنین سیستم صوتی بوز با 12 اسپیکر هم برای این کراس اوور چینی در نظر گرفته شده است.

ماشین کراس اور Honda ZR-V e:HEV 2023

یکی دیگر از نکات جذاب در طراحی داشبورد، به ترکیب دریچه‌های تهویه مطبوع با اتاق مربوط می‌شوند. البته فقدان فرمان D کات و اهرم دنده کاملا در کابین موج می‌زند اما شاید تریم تمام چرم و پدال‌های اسپرت، حواس شما را کمی پرت کنند!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*