صحبت کردن با صدای شما توسط دستیار مجازی بیکسبی سامسونگ

دستیار بیکسبی سامسونگ به‌کمک هوش مصنوعی می‌تواند با صدای شما صحبت کند!

دستیار بیکسبی – Bixby سامسونگ از این پس می‌تواند به‌لطف یک قابلیت جدید مبتنی بر هوش مصنوعی، با صدای شما در تماس‌ها صحبت کند.

دستیار مجازی سامسونگ همیشه در مقایسه با دستیار مجازی گوگل چند پله عقب‌تر بوده است. اما دائماً سامسونگ سعی می‌کند این دستیار را با اضافه کردن امکانات جدید، هوشمندتر و پاسخگوتر کند. در همین راستا غول کره‌ای خبر از اضافه شدن قابلیت‌های جدیدی به دستیار دیجیتالی Bixby خود داد که همگی باعث هوشمندتر شدن این دستیار شده‌اند.

یکی از آن‌ها قابلیتی به‌نام “Bixby Text Call” است که در اختیار کاربران بازارهای انگلیسی‌زبان قرار می‌گیرد. این قابلیت که سال گذشته برای نخستین بار در کره جنوبی معرفی شد، به‌کاربران اجازه می‌دهد وقتی تماسی را جواب می‌دهند، بیکسبی با توجه به متنی که برایش تایپ شده، با یک پیام صوتی به مخاطب آن‌ها پاسخ دهد. این قابلیت همچنین می‌تواند متن وارد شده تماس‌گیرنده را هم برای شما بخواند. قابلیت دستیار تلفنی بیکسبی، گزینه خوبی برای زمان‌هایی است که به هر دلیلی قادر به پاسخگویی تلفن خود نیستید.

بیکسبی به‌لطف این قابلیت می‌تواند با صدای شما صحبت کند

قابلیت جذاب بعدی “Bixby Custom Voice Creator” است که از هوش مصنوعی برای صحبت کردن با صدای شبیه‌سازی شده شما استفاده می‌کند. این قابلیت برای استفاده نیازمند شنیدن صدای کاربر است. سپس می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی، جملات را با صدا و لحن شما تکرار کند. البته این قابلیت در حال حاضر به‌صورت آزمایشی آماده استفاده شده و در اختیار کاربران کره‌ای قرار گرفته است.

بیکسبی همچنین از کلمات بیدارباش سفارشی نیز پشتیبانی می‌کند. پیش از این فقط با گفتن عبارت «های بیکسبی» می‌توانستید آن را فرا بخوانید. اما شما حالا می‌توانید تعیین کنید که با گفتن کلمات دیگری این دستیار فعال شود. با داغ شدن بازار هوش مصنوعی در جهان به‌لطف چت بات ChatGPT، سامسونگ در حال گسترش هوش مصنوعی روی دستیار دیجیتالی خودش است و می‌خواهد زبان‌های بیشتر و همینطور دیکته صوتی را هم به آن اضافه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*