شاسی بلند فورد اج ال مدل ۲۰۲۴ برای بازار چین

فورد اج ال مدل 2024 با داشبورد تمام صفحه برای بازار چین معرفی شد

فورد اج ال مدل 2024 با طراحی به‌روز نمای بیرونی و کابین پیشرفته شامل نمایشگری عریض از راه رسید. در ادامه شاهد مشخصات شاسی بلند Edge L باشید.

نسخه جدید فورد اج ابتدا در وب‌سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین رویت شد. مدتی بعد تصاویری از آن هنگام تست در شرایط زمستانی با پوشش استتاری رنگارنگ به‌بیرون درز پیدا کرد. حالا وقت معرفی رسمی از این شاسی بلند درشت‌هیکل فرا رسیده و فورد از اج ال مدل 2024 در بازار چین پرده برداشته است. Edge L چه از لحاظ نمای بیرونی و چه از منظر طراحی فضای داخلی تغییری چشمگیر نسبت به گذشته به‌خود دیده است.

معرفی اج ال مدل 2024، شاسی بلند مدرن فورد برای بازار چین

طراحی نمای بیرونی

شاسی بلند فورد اج ال مدل ۲۰۲۴ برای بازار چین

فورد اج ال در واقع جانشین اج پلاس که در سال 2021 در بازار چین عرضه شد. شاسی بلند Edge L مجموعاً دارای سه ردیف صندلی است و در هر کدام از دو ردیف، دو نفر جا می‌گیرند و در ردیف سوم سه نفر می‌تواند بنشینند. همین کافی است تا متوجه شوید که این محصول فورد با فضای جادار خود گزینه‌ای ایده‌آل برای خانواده‌ها خواهد بود. به‌طور دقیق‌تر، اج ال 5000 میلی‌متر طول، 1961 میلی‌متر عرض و 1773 میلی‌متر ارتفاع دارد و دو محور آن در فاصله 2950 میلی‌متری از یکدیگر قرار گرفته‌اند.

در نمای جلو فورد اج ال مدل 2024 نوعی طراحی به‌روز را می‌بینیم که در آن چراغ‌های جلو با جلوپنجره به‌شکلی ظریف ادغام شده‌اند. نوار چراغ LED عریضی به دی‌لایت‌ها متصل شده و خروجی این المان در طراحی، خطی بالای جلوپنجره شده است که از گوشه‌ای تا گوشه دیگر امتداد دارد. در نمای کناری این اس یو وی خط کمر آن به‌چشم می‌آید که کمی قبل از ستون C ناگهان بالا رفته و کم‌کم به پایین متمایل شده است. المان قابل ملاحظه دیگر، دستگیره‌های یکپارچه با درب‌ها هستند که به‌صورت پاپ‌اوت یا بیرون‌پر کار می‌کنند. علاوه بر همه این‌ها، از کنار می‌توان سقف شناور را به‌عنوان المان مدرن دیگر طراحی SUV فورد مشاهده کرد.

کابین شاسی بلند Edge L

کابین شاسی بلند فورد اج ال مدل ۲۰۲۴

کابین فورد اج ال دو نمایشگر بزرگ دارد که در همان نگاه اول جلب توجه می‌کنند. یک نمایشگر 12.3 اینچی به‌عنوان صفحه آمپر دیجیتال پشت فرمان جا دارد و کنار آن نمایشگر عریض 27 اینچی مشابه سایر محصولات فورد برای بازار چین نظیر Evos و اکسپلورر نسخه فیس لیفت تعبیه شده است. از جمله بقیه ویژگی‌های فضای داخلی باید به نورپردازی محیطی چشم‌نواز، نمایشگر هدآپ، سیستم صوتی بنگ و اولافسن، سانروف پانوراما و صندلی‌های کاپیتانی ردیف دوم اشاره کرد. 20 سیستم کمک‌راننده پیشرفته هم وظیفه همراهی راننده را بر عهده دارند.

مشخصات فنی اس یو وی فورد اج ال مدل 2024

نمای عقب شاسی بلند فورد Edge L

دو پیشرانه برای فورد اج ال مدل 2024 پیش رو مشتریان گذاشته می‌شود. یکی از آن‌ها یک پیشرانه بنزین‌سوز 2 لیتری توربوشارژ است که می‌تواند 249 اسب بخار قدرت و 378 نیوتون متر گشتاور تولید کند. پیشرانه دیگر که هیبرید است، توان تولید قدرت 271 اسب بخار و گشتاور 405 نیوتون متر را دارد. برای هر دو پیشرانه مذکور، گیربکس اتوماتیک و سیستم تمام چرخ محرک یا AWD پیاده‌سازی می‌شود. نسخه هیبرید این شاسی بلند فورد در صورتی که یک باک پر بنزین داشته باشد و باتری آن دارای ظرفیت کامل باشد، می‌تواند مسافت 1188 کیلومتر را طی کند.

نسخه بنزین‌سوز فورد Edge L در نیمه دوم ماه آوریل (اواخر فروردین تا اوایل اردیبهشت) و نسخه هیبرید آن در ماه ژوئیه (تیر تا مرداد) عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*