رندرهای سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۵

رندرهای جدید سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۵ طراحی این میان‌رده را فاش می‌کنند

رندرهای جدید سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۵ – Sony Xperia 5 V منتشر شد که از ظاهری کاملاً مشابه با نسل قبلی ولی با تفاوت‌های جزئی خبر می‌دهد.

گوشی میان‌رده سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۴ در بهار سال گذشته رونمایی شد و طبیعی است که تا چند ماه دیگر با نسل جدید این گوشی ملاقات کنیم. امروز رندرهای جدید سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۵ براساس فایل‌های CAD منتشر شده که طراحی نهایی محصول آینده سونی را به‌نمایش می‌گذارد.

رندرهای سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۵

رندرهای سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۵

اگر منتظر یک طراحی جدید از سوی شرکت سونی برای گوشی میان‌رده سال ۲۰۲۳ آن‌ها هستید، باید شما را ناامید کنیم. این رندرها نشان می‌دهند که Xperia 10 V ظاهری دقیقاً شبیه به نسل قبلی خودش دارد. دکمه‌ها همگی سر جای خودشان هستند، ابعاد و شکل جزیره دوربین بدون تغییر مانده و فلاش LED هم کمافی‌سابق در بالای دوربین‌ها حضور دارد.

اما کمی از نظر ابعاد تغییراتی در آن صورت گرفته است. سونی اکسپریا 10 V ضخامت ۸.۵ میلی‌متری دارد، در حالی که عرض و ارتفاع آن ۶۸.۴ در ۱۵۳.۳ میلی‌متر هستند. این درحالیست که نسل قبلی ابعاد ۱۵۳ در ۶۷ در ۸.۳ میلی‌متری داشت. بنابراین نسل جدید کمی از هر جهت بزرگ‌تر شده است. اما متأسفانه این گوشی مدل ۲۰۲۳ درست مثل گوشی‌های قدیمی از حاشیه ضخیمی در بالا و پایین نمایشگر خودش استفاده می‌کند و خبری از طراحی حفره‌دار یا بریدگی برای میزبانی از دوربین سلفی گوشی نیست.

رندرهای سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۵

بزرگ‌ترین اتفاقی که برای این گوشی افتاده، اضافه شدن اسپیکرهای استریو است. در ۴ نسل گذشته گوشی‌های سری اکسپریا 10 چنین چیزی وجود نداشت. و این یعنی تجربه چندرسانه‌ای لذت‌بخش‌تری را برای کاربرانش فراهم خواهد کرد. تغییر دیگر، مربوط به ابعاد نمایشگر آن است که در نسل جدید به ۶.۱ اینچ رسیده تا کمی از پنل صفحه ۶ اینچی نسل قبلی بزرگ‌تر باشد. با این حال هنوز هم می‌توانید به‌عنوان یک گوشی کوچک و جمع‌و‌جور روی آن حساب کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*