تریلر بازی Sons of the Forest

فروش ۲ میلیون نسخه از بازی ترسناک Sons of the Forest تنها در عرض ۲۴ ساعت + تریلر

بازی Sons of the Forest یک روز پس از قرار گرفتن روی استیم، ۲ میلیون نسخه فروخت. بازی ترسناک پسران جنگ،‌ دنباله بازی تحسین شده The Forest است.

طی سالیان اخیر، بازی‌های ترسناک با اقبال عمومی خوبی از سوی کاربران مواجه شده‌اند. بی‌شک Resident Evil، یکی از موفق‌ترین بازی‌های ترسناک کل تاریخ است. اما به‌تازگی یک بازی ترسناک مبارزه برای بقا منتشر شده که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

بازی Sons of the Forest، دنباله رو بازی ترسناک و هیجان‌انگیزی است که شرکت Endnight Games در سال ۲۰۱۴ منتشر کرده بود و حالا نسخه جدید آن ۹ سال بعد، در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد. تیم توسعه‌دهنده آن تصمیم گرفتند در ابتدا این بازی را دو روز پیش در اختیار کاربران بخش Early Access پلتفرم استیم قرار دهند. آماری که از فروش این عنوان به‌دست آمده فوق‌العاده است. این بازی نجات بقا توانسته تنها در عرض ۲۴ ساعت، ۲ میلیون نسخه بفروشد! علاوه بر این، بیش از ۳۵۰ هزار کاربر به‌طور همزمان این بازی را روی پلتفرم استیم اجرا کرده‌اند که در نوع خودش رکورد جالبی است.

تریلر بازی Sons of the Forest را تماشا کنید

بازی پسران جنگل، دنباله بازی ترسناک تحسین شده The Forest خواهد بود. عنوانی که در آن بازیکنان وظیفه دارند یک میلیونر گم شده را در جزیره‌ای دور افتاده که پر از آدم‌خوار و جهش‌یافته است، پیدا کنند. گیمرها در حالی که به‌دنبال فرد گم شده هستند،‌ برای زنده ماندن در این جزیره باید منابع جمع کنند، پناهگاه و ابزار و سلاح بسازند و با زامبی‌هایی که به آن‌ها حمله می‌کنند، بجنگند.

نکات جالبی در این تریلر دیده می‌شود. این ویدیو که مربوط به بخش چندنفره آنلاین بازی است، نشان می‌دهد که گیمرها با همکاری هم یک کلبه چوبی می‌سازند، سلاح درست می‌کنند، با زامبی‌ها مقابله می‌کنند و از طریق نوشتن در یک دفترچه با هم چت می‌کنند.

تریلر بازی Sons of the Forest

در ابتدا قرار بود این بازی به‌صورت کامل منتشر شود، اما تیم توسعه‌دهنده آن تصمیم گرفته در ابتدا آن را به‌عنوان یک بازی آزمایشی و Early Access در استیم منتشر کند. این کار به آن‌ها زمان بیشتری را برای تکمیل بازی می‌دهد و شانس موفقیت آن‌ها را بیشتر خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*