سریال آرنولد شوارتزنگر

اولین تریلر سریال «فوبار» با بازی آرنولد شوارتزنگر منتشر شد + ویدیو

تریلر سریال فوبار با بازی آرنولد منتشر شد! این سریال به زودی از شبکه نتفلیکس پخش می‌شود. ترمیناتور دنیای سینما را به یک فضای اکشن و کمدی می‌برد.

بسیاری از ستاره‌های هالیوود که فقط آن‌ها را روی پرده نقره‌ای می‌دیدیم، حالا به سمت دنیای سریال‌ها کشیده‌ شده‌اند. سال گذشته سیلوستر استالونه با سریال Tulsa King شبکه ام تی وی، توانست دوباره طرفداران دنیای مافیا را به سمت تلویزیون بکشاند و حالا در سال ۲۰۲۳، آرنولد شوارتزنگر وظیفه جذب طرفداران ژانر اکشن به سمت تلویزیون را دارد.

سریال فوبار که شانس زیادی برای تبدیل شدن به یکی از بهترین سریال های ۲۰۲۳ را دارد، محصول جدید شبکه نتفلیکس است. آرنولد و نتفلیکس به سریال Fubar امید زیادی دارند و ستاره این سریال، آن را با True Lies مقایسه کرده است.

آرنولد شوارتزنگر درباره سریال جدیدش اعلام کرده: «من هر کجا که میرم مردم از من می‌خوان تا یه اکشن کمدی بزرگ مثل True Lies داشته باشم؛ این هم همون چیزی که می‌خواستین!». آرنولد در ادامه صحبت‌هایش اعلام کرد:« فوبار شما رو سر حال میاره و کاری می‌کنه بخندین – نه فقط برای دو ساعت، بلکه برای یک فصل کامل».

ماجرای سریال فوبار آرنولد شوارتزنگر چیست؟

در سریال فوبار، یک پدر دختر وقتی متوجه می‌شوند رابطه‌شان بر اساس دروغ بنا شده و هر دو آن‌ها ماموران سازمان سی آی ای هستند، با هم همراه می‌شوند تا با روش خودشان، نقشه‌هایشان را پیش ببرند. اگر به دنبال یک سریال اکشن کمدی هستید که در آن صحنه‌های پرزرق و برق و جاسوس‌ها جولان می‌دهند، بهتر است روز بیست و پنجم می ۲۰۲۳ یا چهارم خردادماه ۱۴۰۲ را علامت بزنید؛ چون فصل اول سریال Fubar در این روز به صورت کامل منتشر می‌شود.

همان طور که می‌بینید، اولین تریلر این سریال مورد انتظار چیز زیادی از داستان لو نمی‌دهد و فقط شاهد سیگار کشیدن آرنولد، یک صحنه تعقیب و گریز و یک صحنه طنز هستیم.

فرماندار سابق کالیفرنیا، ستاره فیلم‌های ترمیناتور و اسطوره جهان بدنسازی قرار است در سریال فوبار با مونیکا باربارو، جی باروشل، فورچون فیمستر، میلان کارتر، تراویس ون وینکل، گابریل لونا، اندی باکلی، ارپانا بریل، بارابارا ایو هریس و فابیانا اودینیو همراه شود.

آرنولد فقط به عنوان بازیگر در این سریال حاضر نیتس و در کنار نیک سانتورا که یکی از سازندگان Most Dangerous Game و فرار از زندان بوده، یکی از تهیه‌کنندگان سریال خواهد بود. این سریال با همکاری Skydance Television ساخته شده است.

باید دید سریال جدید Arnold می‌تواند مطابق انتظارها ظاهر شود یا باز هم با یکی از آثار اکشن کمدی که به سادگی فراموش می‌شوند طرف خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*