قیمت کارخانه لاماری ایما در فروردین ۱۴۰۲

قیمت کارخانه لاماری ایما با افزایش ۳۰۰ میلیونی، به ۱ میلیارد و ۳۸۶ میلیون تومان رسید

بعد از افزایش قیمت مدیران خودرو، شرکت آرین پارس خودرو نیز قیمت کارخانه لاماری ایما را برای فروردین ۱۴۰۲، افزایش ۳۰۰ میلیون تومانی داد.

لاماری ایما، یکی از چند شاسی بلند چینی جدیدی بود که در سال ۱۴۰۱ وارد بازار ایران شد. این کراس اوور به‌خاطر چهره خشن و جذابی که دارد، خیلی زود موفق شد بین قشر جوان جامعه محبوب شود و سود خوبی از فروش آن نصیب شرکت آرین پارس موتور شد. طراحی ایما مطابق مد روز صنعت خودروسازی است. از چراغ‌های دو قسمتی در جلو گرفته تا چراغ‌های متصل پشتی، اگزوزهای چهارگانه و جلوپنجره بزرگ، همگی روی محبوبیت این خودرو تأثیرگذار بوده‌اند.

بیشتر بخوانید:

مقایسه لاماری ایما با رقبای چینی بازار ایران؛ کم آپشن پرادعا

بعد از سونامی که دلار به‌راه انداخت و قیمت پراید را به نزدیک ۴۰۰ میلیون تومان رساند، شرکت‌های خودروسازی خصوصی که خودروهای چینی را مونتاژ کرده و به بازار عرضه می‌کنند نیز قیمت‌های مصوب خودشان را افزایش دادند. در هفته‌ای که گذشت، مدیران خودرو از افزایش قیمت چند صد میلیون تومانی اتومبیل‌هایش خبر داد و حالا نوبت به یکی دیگر از مونتاژکاران چینی، شرکت آرین پارس موتور رسیده تا قیمت اتومبیل خودش را افزایش دهد.

قیمت کارخانه لاماری ایما در فروردین ۱۴۰۲

قیمت کارخانه لاماری ایما برای اسفند ۱۴۰۱ که توسط خود شرکت مونتاژکار اعلام شده بود، ۱ میلیارد و ۹۴ میلیون تومان است. اما ظاهراً آرین پارس موتور می‌خواهد قیمت مصوب کراس اوور مونتاژی خودش را برای سال ۱۴۰۲ افزایش چشمگیری دهد. قیمت جدیدی که این خودروساز برای فروردین ۱۴۰۲ مصوب کرده، ۱ میلیارد و ۳۸۶ میلیون تومان است. این به‌معنای افزایش قیمت ۲۹۲ میلیون تومانی Lamari Eama درب کارخانه است.

قیمت لاماری ایما در بازار آزاد از ۳ میلیارد هم عبور می‌کند!

در حال حاضر لاماری با قیمت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بازار آزاد عرضه می‌شود. اما انتظار می‌رود بعد از افزایش قیمت کارخانه لاماری ایما در فروردین ۱۴۰۲، شاهد افزایش قیمت آن در بازار آزاد نیز باشیم. این احتمال وجود دارد که لاماری برای سال آینده با قیمتی بیش از ۳ میلیارد تومان در بازار آزاد عرضه شود.