قدرت زوم دوربین هواوی پی ۶۰ پرو

قدرت زوم دوربین هواوی پی ۶۰ پرو در این تصاویر شما را شگفت‌زده می‌کند!

مدیران هواوی نمونه تصاویری از دوربین هواوی پی ۶۰ پرو – Huawei P60 Pro را منتشر کرده‌اند که قدرت زوم شگفت‌انگیز آن را به‌رخ می‌کشد!

گوشی‌های پرچمدار هواوی هم درست مثل دیگر پرچمداران بازار، روز به روز پیشرفته‌تر و بهتر می‌شوند. یکی از بخش‌های مهم این محصولات هم دوربین آن‌ها است که امسال حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهد داشت. به‌طور کلی گوشی‌های هواوی همیشه در بخش زوم دوربین خود، همیشه الهام‌بخش گوشی‌سازهای دیگر بوده‌اند. به‌طور مثال گوشی هواوی P30 پرو با یک لنز پریسکوپی در سال ۲۰۱۹ بازار موبایل را متحول کرد. چرا این نخستین گوشی موبایل جهان با یک دوربین پریسکوپی بود.

بیشتر بخوانید:

هواوی پی 60 پرو در تصاویر واقعی، دوربین‌های بزرگ خود را به نمایش گذاشت

بعد از آن، دیگر گوشی‌سازها از جمله سامسونگ با الهام گرفتن از دستاوردهای هواوی، این دوربین را به گوشی‌هایشان اضافه کردند. گوشی‌سازها تلاش زیادی را برای ارائه بهترین عملکرد زوم در دوربین محصولاتشان کردند، ولی موفق به شکست هواوی نشدند. حتی این کمپانی بعد از تحریم‌های ایالات متحده نیز به توسعه و پیشرفت در این زمینه ادامه داد و متوقف نشد.

در حالی که همه منتظر رونمایی از گوشی‌های پرچمدار جدید این شرکت چینی، خانواده هواوی P60 هستیم، اما آن‌ها با محصولات دیگری به کنگره جهانی موبایل بارسلونا قدم گذاشتند. اما ظاهراً به رویداد معرفی این محصولات نزدیک می‌شویم. یکی از مدیران ارشد هواوی، نمونه تصاویر خیره‌کننده‌ای از دوربین گوشی هواوی پی ۶۰ پرو را منتشر کرده که قدرت شگفت‌انگیز آن در زوم کردن روی سوژه‌ها را به‌نمایش می‌گذارد.

نمونه تصاویر دوربین Huawei P60 Pro

ظاهراً این تصاویر در شهر بارسلونا، محل برگزاری نمایشگاه سالانه MWC یا همان کنگره جهانی موبایل گرفته شده است. این یعنی هواوی پرچمدار جدیدش را با خود به این رویداد بزرگ جهانی آورده، اما ترجیح داده فعلا از آن رونمایی نکند. این تصاویر یک سازه فلزی سر به فلک کشیده را به‌نمایش می‌گذارند که نور زیبای ماه نیز در کادر نمایان است. باوجود نور ماه در تصاویر، فوکوس با دقت کامل روی سازه فلزی انجام شده و جزئیات تصویر به‌طرز باورنکردنی بعد از این همه زوم حفظ شده‌اند!

قدرت زوم دوربین هواوی پی ۶۰ پرو را در این تصاویر ببینید

اگر در زوم‌ترین حالت تصویر هم به سازه نگاه کنید، جزئیات را به‌خوبی روی آن خواهید دید که شگفت‌انگیز به‌نظر می‌رسد. اما جالب اینجاست که کره ماه در کادر تصویر هم کاملاً با جزئیات خوبی ثبت شده و هرگز محو نشده است.

ما تصاویر زیادی را دیده‌ایم که با دوربین پریسکوپی گوشی‌ها از کره ماه ثبت می‌شود؛ اما این کاملاً متفاوت از همه آن‌ها است. جزئیاتی که از سوژه و ماه در یک کادر باهم ثبت شده، برای دوربین یک گوشی هوشمند بیش از حد انتظار است. مدیر هواوی برای آنکه به همه بفهماند این تصاویر را با پرچمدار جدید غول چینی ثبت کرده، در کپشن آن نوشته است که «ثبت عکس‌هایی عالی با گوش جدید». هرچند او نامی از گوشی نبرده، اما برکسی پوشیده نیست که این گوشی چیزی به جز هواوی پی ۶۰ پرو نیست.

ما منتظر رونمایی از پرچمداران جدید هواوی هستیم

بسیاری از گمانه‌زنی‌ها نشان می‌داد که هواوی می‌خواهد در نمایشگاه MWC 2023 بارسلونا از پرچمدار جدید خودش رونمایی کند. اما این رویداد تمام شد و مراسم رونمایی هم برگزار نشد. هنوز تاریخ معرفی سری پی ۶۰ توسط هواوی اعلام نشده، اما اشتراک‌گذاری چنین تصاویری توسط مقامات رسمی هواوی نشان می‌دهد که فاصله زیادی تا آن زمان باقی نمانده است.