فبلت فلزی هواوی GX8 در راه بازار ایالات متحده

در نمایشگاه CES 2016، هواوی در حوزه لوازم الکنرونیکی مصرفی، ابزار هایی را معرفی نمود که همه‌ی آنها جزو یک هدف بلند مدت برای افزایش حضور این شرکت در ایالات متحده هستند. در ماه سپتامبر بود که هواوی گوشی هوشمند  G(X)8 یا G7 Plus را معرفی نمود. حال مشخص شده که این گوشی قرار است با نام GX8 به هدف تصرف بازار ایالات متحده ارائه شود.

این گوشی جدید در واقع بسیاری از ویژگی های G7 را به ارث برده است. صفحه نمایش این گوشی ۵.۵ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰P است. گوشی GX8 آمریکایی،با پردازنده‌ی ۶۴ بیتی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۱۵ آمده است. که با ۲ گیگابایت رم جفت شده و همچنین ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد.علاوه بر آن، درگاه کارت حافظه  microSD برای افزایش حافظه وجود دارد. این مشخصات تا اینجا نشان از یک میان‌رده دارند، اما هواوی به همین بسنده نکرده است. در این گوشی توجه ویژه‌ای به پشت دستگاه شده . GX8 دوربینی  ۱۳ مگاپیکسلی در پشت دارد که از تثبیت کننده تصویر نوری، لنز یاقوت کبود و دیافراگم گسترده بهره می‌برد و عملکردش در نور کم تا حد زیادی بهبود یافته است.

طراحی ظاهری این گوشی، دنباله رو چیزی است که سال پیش دیده بودیم. حدود ۹۰ درصد بدنه‌ی این گوشی از جنس فلز ساخته شده است. این طراحی در چندین رنگ متفاوت ارائه می‌گردد که شامل نقره‌ای، طلایی و خاکستری می‌شود. از تشکیلات هواوی GX8 باید به اسکنر اثر انگشت در پشت دستگاه اشاره کرد و البته شیار بلندگو هم در قاب پشتی واقع شده است. این گوشی با اندروید ۵.۱ از جعبه خارج می‌شود و  انتظار می‌رود به نسخه‌ی ۶.۰ مارشمالو آپدیت شود.

این گوشی با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی اش، ۱۵۲.۵ میلی‌متر ارتفاع و ۷۶.۵ میلی‌متر عرض دارد. وزن این گوشی ۱۶۷ گرم است و ضخامت ۷.۵ میلی‌متری را به‌ وجود آورده است. کلیه فناوری های مورد استفاده در این  دستگاه بوسیله باتری لیتیوم یون ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی کار می‌کنند.

هواوی GX8 قرار است در سه ماهه نخست سال جاری در ایالات متحده به وسیله منابعی همچون GetHuawei.com و آمازون ارائه گردد. اما قیمت این جنگجو فلزی چقدر است؟  حدود ۳۵۰ دلار. به نظر ما که قیمت خوبی برای فبلتی فلزی با این مشخصات است. نظر شما چیست؟

منبع: phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*