فروش بزرگ خودرو

فروش بزرگ خودرو یک روز تمدید شد

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت فروش بزرگ خودرو یک روز تمدید شد و متقاضیان می‌توانند تا 29 اسفند 1401 فرایند ثبت نام را انجام دهند.

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن عذرخواهی از افرادی که نتوانستند ثبت نام کنند، گفت قول می‌دهیم تمام افرادی که حساب وکالتی 100 میلیون تومانی دارند، از زمان کافی برای ثبت نام برخوردار شوند. در همین راستا زمان طرح فروش بزرگ خودروهای داخلی یک روز دیگر تمدید شد و متقاضیان می‌توانند تا 29 اسفند 1401 فرایند ثبت نام را انجام دهند.

70 هزار حمله به سامانه فروش بزرگ خودرو

سخنگوی وزارت صمت در ادامه گفته‌های خود بیان کرد سامانه فروش یکپارچه را برای افرادی که حساب وکالتی 100 میلیون تومانی ایجاد کرده بودند و لیست آنها از طریق بانک‌ها اعلام شده بود، طراحی کردیم؛ اما علاوه بر افراد واجد شرایط، سایر افراد نیز برای ثبت نام اقدام کردند. در واقع در حالی طی 24 سال اخیر 50 میلیون نفر وارد این سیستم شدند که ظرفیت آن فقط برای 1 میلیون نفر بود.

قالیباف با اعلام اینکه البته تا به این لحظه فقط 360 هزار نفر موفق به ثبت نام شدند، گفت در 24 ساعت اخیر 55 هزار حمله و از ابتدای فعالیت حدود 70 هزار حمله به این سامانه انجام شده است. وی در پایان خاطرنشان کرد قول می‌دهیم تا نفر آخری که حساب وکالتی 100 میلیون تومانی دارد زمان برای ثبت نام داشته باشد.