هواوی فری بادز پرو 2 پلاس - Huawei Freebuds Pro 2 Plus

هواوی فری بادز پرو 2 پلاس با قیمت 205 دلار معرفی شد

هواوی فری بادز پرو 2 پلاس با بهبودهایی نسبت به قبل از راه رسید. در ادامه مشخصات ایرباد بی‌سیم +Huawei Freebuds Pro 2 را مطالعه کنید.

هواوی در رویداد اخیر خود اقدام به معرفی چندین محصول جذاب جدید کرد. این کمپانی چینی گوشی هواوی پی 60 با سه نسخه مختلف و میت ایکس 3 به‌عنوان رقیب گلکسی زد فولد 4 را برای طرفداران خود به‌نمایش گذاشت. همچنین از تبلت میت پد 11 نسخه 2023 معرفی کرد که قیمت رقابتی یکی از المان‌های برجسته آن است. ساعت هوشمند واچ التیمیت هم که این غول فناوری چینی ارائه داد، با قابلیت‌هایی نظیر تماس ماهواره‌ای جای توجه دارد. از همه این‌ها که بگذریم، به ایرباد پرچمدار هواوی فری بادز پرو 2 پلاس می‌رسیم که در کنار فری بادز 5 معرفی شد.

مشخصات ایرباد بی سیم هواوی فری بادز پرو 2 پلاس

هواوی فری بادز پرو 2 پلاس - Huawei Freebuds Pro 2 Plus

فری بادز پرو 2 پلاس در واقع نسخه بهبود یافته پرو 2 در نظر گرفته می‌شود و از این رو، به‌جز برخورداری از سنسورهای جدید، تفاوت برجسته‌ای با نسخه پایه خود ندارد. با این سنسورها امکان پایش دما و ضربان قلب فراهم می‌شود و به‌ادعای هواوی، این ایرباد از اولین فناوری پایش ضربان قلب دوگانه مادون قرمز و نور سبز بهره می‌برد. این فناوری دقت بالاتری را نسبت به گذشته با خود به‌دنبال دارد.

هواوی فری بادز پرو 2 پلاس - Huawei Freebuds Pro 2 Plus

با پیاده‌سازی سنسورهای جدید، وزن فری بادز پرو 2 پلاس 0.2 گرم افزایش پیدا کرده و از 6.1 گرم وزن نسخه پایه به 6.3 گرم رسیده است. این ایرباد بی‌سیم یک کیس 52 گرمی با یک باتری 580 میلی‌آمپر ساعتی (به‌علاوه 55 میلی‌آمپر ساعت هر گوشی) را به‌همراه می‌آورد. این باتری از شارژ بی‌سیم Qi و سیمی USB-C پشتیبانی می‌کند.

هواوی فری بادز پرو 2 پلاس - Huawei Freebuds Pro 2 Plus

ایرباد +Huawei Freebuds Pro 2 گواهی IP54 برای حفاظت در برابر گرد و خاک و چکه‌های آب را دارد. بلوتوث 5.2، درایور دینامیک 11 میلی‌متری، میکرو تیوتر، کنترل‌های لمسی و لغز نویز فعال بقیه ویژگی‌های این محصول جدید Huawei هستند.

ایرباد بی سیم Huawei Freebuds Pro 2 Plus

هواوی فری بادز پرو 2 پلاس با قیمت ابتدایی 1399 یوان (205 دلار) برای پیش‌فروش قرار داده شده است. فروش رسمی این ایرباد جدید در 9 آوریل (4 فروردین) با قیمت 1499 یوان (220 دلار) کلید می‌خورد. در همین روز جزئیات عرضه جهانی این محصول هواوی هم به‌اشتراک گذاشته خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*