پشیمانی از خرید آیفون

۵ دلیل اصلی که مردم را از خرید آیفون پشیمان می‌کند

آیفون‌های اپل، گوشی‌های بسیار خوب و جذابی هستند؛ اما دلایلی وجود دارد که باعث می‌شود کاربران اندرویدی از خرید آیفون پشیمان شوند.

خیلی برای کاربران گوشی‌های اندرویدی سخت است که بخواهند به آیفون مهاجرت کنند. اندروید و آی او اس، سیستم‌عامل‌های متفاوتی از یکدیگر هستند. آیفون‌های اپل امکاناتی دارند که در گوشی‌های اندرویدی نیست و دقیقا بالعکس این هم وجود دارد. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد، بسیاری از کاربرانی که به‌تازگی یک گوشی آیفون خریده‌اند، به‌خاطر فقدان امکاناتی که اندروید در اختیارشان می‌گذاشت، از خرید این گوشی‌ها پشیمان شده‌اند.

به این دلایل ممکن است از خرید آیفون پشیمان شوید

شما در اینجا اصلی‌ترین دلایلی را خواهید دید که می‌تواند کاربران گوشی‌های اندرویدی را از خرید آیفون پشیمان کند.

پشیمانی از خرید آیفون

به این دلایل ممکن است از خرید آیفون پشیمان شوید

  1. اول از همه، امکان نصب دو پیام‌رسان در یک جا روی آیفون وجود ندارد. به‌طور مثال شما می‌توانید دو نسخه از پیام‌رسان واتساپ یا تلگرام را روی گوشی اندرویدی‌تان نصب کنید و یکی از آن‌ها را به حساب کاری و دیگری را به حساب شخصی خود اختصاص دهید. چیزی که در آیفون‌های اپل وجود ندارد.
  2. برخلاف گوشی‌های اندرویدی، آیفون‌ها نمی‌توانند مکالمات را ضبط کنند.
  3. یادآورها در گوشی آیفون فقط تا ۹ دقیقه بعد را برنامه‌ریزی می‌کنند و زنگ هشدار به‌صورت خودکار روزهای تعطیل، غیرفعال نمی‌شود.
  4. ثبت یک اسکرین شات طولانی (از بالا تا پایین یک صفحه) در آیفون امکان‌پذیر نیست. در حالی که این قابلیت به‌عنوان یک ویژگی استاندارد در گوشی‌های اندرویدی وجود دارد.
  5. آیفون‌ها تحمل باگ و اشتباه را ندارند. به‌همین خاطر هم هر زمانی به مشکلی برمی‌خورند باید آن‌ها را یک بار ریستارت کنید

در عین حال باید به این نکته اشاره کرد که آیفون‌ها امکانات کاربردی و مفیدی مثل دکمه سایلنت را ارائه می‌کنند که در گوشی‌های اندرویدی وجود ندارد. یا به‌طور مثال سری آیفون ۱۴ پرو اپل قابلیت منحصر به‌فردی به‌نام جزیره پویا (داینامیک آیلند) را ارائه می‌کنند که بین کاربران به‌شدت محبوب شده است. گرچه برخی از توسعه‌دهندگان اندرویدی تلاش کرده‌اند این ویژگی را با یک اپلیکیشن، به گوشی‌های غیر آیفون بیاورند. ولی این کجا و آن کجا!

در هر صورت، این‌ها عمده‌ترین دلایلی هستند که می‌تواند کاربران گوشی‌های اندرویدی را از خرید آیفون های اپل پشیمان کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. من موتورولا g72 دارم که یه برند آمریکاییه کانفیگش از ایفون 14 هم خیلی بالاتره ، آیفون تنها علت خریدش برندشه نه کانفیگش

  2. دکمه سایلنت تو گوشی های وان پلاس هست و به نسبت قیمت، کیفیت و روونی ‌و دوربین خوبی هم ارائه می دن. من خودم چند سال تجربه استفاده شو دارم. آپدیت هم خوب می ده. از نظر ارزندگی خیلی بهتر از بقیه برند هاست. یعنی چیزهایی که ارائه می ده به نسبت قیمت.