تلویزیون هواوی Smart Screen S3 Pro

تلویزیون هواوی Smart Screen S3 Pro با هوش مصنوعی و طراحی بدون فریم رونمایی شد

تلویزیون هواوی Smart Screen S3 Pro مجهز به فناوری‌های روز دنیا، سیستم هوش مصنوعی و طراحی بدون فریم و زیبا رسماً رونمایی شد.

هواوی، غول تکنولوژی چینی از یک تلویزیون جدید رونمایی کرد. تلویزیون هواوی Smart Screen S3 Pro به یک پردازنده دو هسته‌ای هوشمند مجهز است که می‌تواند از پس عملیات چندمنظوره برآید. این تلویزیون همچنین از سیستم چشم‌های هوشمند برای مکالمات ویدیویی و یا نظارت روی تمرینات ورزشی کاربر بهره می‌برند.

تلویزیون هوشمند جدید هواوی به لطف فریم بسیار نازکی که در هر چهار طرف نمایشگر وجود دارد، نسبت ابعاد تصویر به بدنه بالایی را ارائه می‌کند. درست مثل نسل قبلی، شاهد حضور موتور تصویر Honghu در قلب تپنده این تلویزیون هستیم که فناوری MEMC برای نمایش سریع و روان تصاویر آن را همراهی می‌کند. این تلویزیون همچنین به فناوری کنتراست داینامیک مجهز شده، رنگ‌ها را به بهترین شکل ممکن به‌نمایش می‌گذارد و پوشش ۹۲ درصدی از فضای رنگی DCI-P3 دارد.

تلویزیون هواوی Smart Screen S3 Pro

تلویزیون هواوی اسمارت اسکرین S3 Pro به چهار اسپیکر ۱۰ واتی و دو اسپیکر ۲ واتی با فرکانس بالا مجهز شده است و که می‌توانند فرکانس‌های مختلف محتوای صوتی را تولید کنند.

این‌ها در حاضر تنها اطلاعاتی هستند که از تلویزیون جدید هواوی به دست ما رسیده است. قیمت و جزئیات کامل آن طی روزهای آینده اعلام خواهد شد. ظاهراً هواوی قصد دارد این تلویزیون را در کنار گوشی‌های سری نوا ۱۱ در رویداد ۱۷ آوریل (۲۸ فروردین) خودش رونمایی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خیلی ممنون حتملا اطلاع رسانی کنید