قیمت کراس اوور چینی چانگان CS35 پلاس در ایران

قیمت چانگان CS35 پلاس در ایران مشخص شد

پیش‌تر قیمت پایه چانگان سی اس 35 پلاس مشخص شده بود. حالا سایپا قیمت نهایی کراس اوور چینی چانگان CS35 پلاس در ایران را اعلام کرده است.

نزدیک به پایان سال گذشته، با از سرگیری روند واردات، مطلع شدیم که سایپا قرار است کراس اوور چینی چانگان CS35 پلاس را به‌عنوان اولین محصول وارداتی خود به ایران بیاورد. هرچند پیش‌تر قیمت پایه و علی‌الحساب این افزونه‌ی جدید سبد محصولات سایپا مشخص شده بود، حالا به‌تازگی قیمت نهایی آن به‌صورت رسمی اعلام شده است.

کراس اوور چینی وارداتی چانگان CS35 پلاس در ایران چه قیمتی دارد؟

قیمت کراس اوور چینی چانگان CS35 پلاس در ایران

علی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن خاطرنشان کردن واردات دو مدل از چانگان به کشور، اظهار داشت که قیمت تمام‌شده چانگان CS35 پلاس در گمرک ایران به ۹۰۰ میلیون تومان می‌رسد. با احتساب سود 17 درصدی تعیین‌شده و بقیه هزینه‌ها شامل ارزش افزوده و عوارض هم قیمت نهایی این خودرو چینی از محدوده 1 میلیارد و 300 میلیون تومان فراتر نمی‌رود. با وجود این، قیمت این محصول در بازار نزدیک به 2 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

قرارگیری چانگان سی اس 35 پلاس در این محدوده قیمتی، این شاسی بلند چینی را به یکی از رقبای مستقیم ام وی ام ایکس 55 تبدیل می‌کند. باید این نکته را هم ذکر کرد که دو تیپ با امکانات و تجهیزات و همچنین قیمت متفاوت از این خودرو چانگان روانه بازار ایران خواهند شد. در هر صورت، با استناد به اظهارات اخیر مدیرعامل شرکت سایپا نباید قیمت چانگان سی اس 35 پلاس در ایران از مرز 1 میلیارد و 300 میلیون تومان عبور کند.

قیمت کراس اوور چینی چانگان CS35 پلاس در ایران

هر دو نسخه این شاسی بلند چانگان زیر کاپوت خود یک پیشرانه 1392 سی‌سی توربوشارژ با سیستم پاشش مستقیم سوخت خواهند داشت. این پیشرانه 155 اسب بخار قدرت و 255 نیوتن‌متر گشتاور را تحویل راننده می‌دهد. ضمن این‌که انتقال قدرت آن به‌وسیله یک گیربکس دو کلاچه 7 سرعته از نوع تر صورت می‌گیرد. بنا به کاتالوگ‌های سایپا، تیپ 2 این کراس اوور فاقد تهویه مطبوع خودکار، دوربین جانبی زیر آینه شاگرد، ایربگ‌های جانبی و پرده‌ای و سقف پانوراما خواهد بود. این امکانات که تقاضای زیادی هم برای آن‌ها وجود دارد، در تیپ 3 چانگان CS35 پلاس با قیمتی متفاوت در ایران در دسترس قرار می‌گیرند.

افزایش قیمت خودرو با آغاز سال نو، در روزهای اخیر محل بحث بوده و سایپا هم قیمت نهایی محصولات خود را اعلام کرده است. مدیرعامل سایپا از رضایت این شرکت نسبت به مبنای افزایش قیمت خبر داد. ضمناً از شورای رقابت و سازمان حمایت تشکر به‌عمل به آورد و نهایتاً اعلام کرد که مدرن‌ترین خط تولید موتور را در این هفته معرفی می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*