پمپ باد شیائومی

با پمپ باد شیائومی، لاستیک های شما همیشه و همه‌جا سرحال هستند

این پمپ باد شیائومی با نام MIJIA Tire Inflator 2، ابعاد کوچکی دارد و قابل حمل است؛ اما می‌تواند فشار باد 10 لاستیک را تنظیم کند.

تجارت شیائومی، منحصر به تولید گوشی‌های ‌موبایل و گجت‌های هوشمند خانگی نیست؛ تازه‌ترین محصول این کمپانی، یک پمپ باد لاستیک است.

در ساخت MIJIA Tire Inflator 2، از یک سیلندر آلیاژی 19 میلی‌متری استفاده شده که می‌تواند فشاری تا سطح 150psi ایجاد کند. این مقدار، از اغلب پمپ‌های باد سیار، بیشتر است. کمپانی سازنده ادعا می‌کند آن را طوری طراحی کرده که سریع، موثر و بادوام باشد.

علاوه بر توانایی باد زدن تایرها، این گجت یک فشارسنج دیجیتال هم دارد که فشار فعلی لاستیک را اندازه می‌گیرد و روی صفحه، نمایش می‌دهد. کاربران همچنین می‌توانند سطح فشار مورد نظر برای لاستیک وسیله نقلیه خود را از پیش تنظیم کنند تا موقع باد زدن، دستگاه به‌طور خودکار متوقف شود.

این پمپ باد، یک سیستم روشنایی هم دارد تا هنگام کار در تاریکی، بتوانید بهتر ببینید. حتی اگر کنار جاده مجبور به باد زدن تایر وسیله خود شدید؛ می‌توانید برای امنیت بیشتر، آن را روی درب خودرو آویزان کنید و منتظر اتمام پروسه تنظیم باد بمانید.

محصول جدید در قیاس با مدل قبلی، 25 درصد سریع‌تر کار می‌کند و یک لاستیک خالی را در 8 دقیقه، به‌طور کامل باد می‌زند. سخت‌افزارهای ارتقایافته‌ای هم دارد که شامل یک باتری 2000 میلی‌آمپر ساعتی و درگاه شارژ تایپ C می‌شود. در حالت فول شارژ، پمپ باد میجیا Tire Inflator 2 می‌تواند پشت سر هم 10 تایر را تنظیم باد کند؛ یا 2 لاستیک خالی را تا حد نرمال باد بزند.

قیمت این پمپ باد لاستیک شیائومی در چین، 199 یوان است که با 30 دلار برابری می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*