گوشی آنر مجیک 5 پرو

آنر مجیک 5 پرو با تکنولوژی پیشرفته خود، گوشی های رقیب را به گوشه رینگ می‌فرستد

کمپانی آنر، ما را به پشت درهای کارخانه برده تا ویژگی‌های پیشرفته پرچمدار جدید خود، گوشی آنر مجیک 5 پرو – Honor Magic 5 Pro را به رخ بکشد.

اخیرا گوشی آنر مجیک 5 پرو به‌عنوان پرچمدار جدید کمپانی چینی وارد بازار شد. یکی از نقاط قوت این گوشی، امکانات دوربین آن است که به‌ادعای آنر، سرعت فوکوس خودکار آن 245 درصد از مدل قبلی بیشتر شده است. همچنین برخورداری از فناوری AI Motion Sensing به آن توانایی تشخیص دقیق سوژه‌های متحرک را می‌دهد.

کمپانی سازنده، روی حفاظت از چشمان کاربران هم تاکید زیادی کرده است. برای این منظور، آنر مجیک 5 پرو به فناوری‌های پیشرفته‌ای تجهیز شده که می‌توانیم به تیره‌سازی داینامیک (Dynamic Dimming) اشاره کنیم. همچنین اولین گوشی هوشمندی است که گواهینامه TÜV Rheinland Circadian Friendly دریافت می‌کند. این یعنی میزان نور آبی خروجی از نمایشگر، به‌دقت مدیریت و رنگ صفحه در شب نیز به‌طور خودکار تنظیم می‌شود.

مولفه دیگری که به سلامت کاربران مربوط می‌شود، میزان SAR گوشی است که در مجیک 5 پرو، 35 درصد کمتر از حداکثر محدوده مجاز توصیف شده است.

ظاهرا سرمایه‌گذاری زیادی هم روی ارتقای کیفیت تولید گوشی شده؛ تا جایی که آنر ادعا می‌کند 20 میلیون دلار فقط برای تست‌های کیفی هزینه کرده است. پس عجیب نیست که آنر مجیک 5 پرو بیش از 200 تاییدیه برای پشت سر گذاشتن تست‌های استاندارد دارد.

برای آشنایی بیشتر، می‌توانید نتایج بررسی اولیه آنر مجیک 5 پرو را مطالعه و نمونه تصاویر دوربین این گوشی را مشاهده کنید.