کنفرانس Google I/O

اولین گوشی تاشو گوگل در کنفرانس Google I/O معرفی می‌شود + مشخصات فنی

چند هفته بیشتر تا رونمایی از اولین گوشی تاشو گوگل فاصله نداریم: پیکسل فولد که به‌ادعای این کمپانی، پردوام‌ترین لولا را در بین گوشی‌های منعطف دارد.

گوگل برای عرضه اولین گوشی تاشو خود در ماه ژوئن آماده می‌شود؛ اما بر اساس یک گزارش تازه، این گوشی روز دهم مه (20 اردیبهشت) در کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان گوگل (Google I/O) رونمایی خواهد شد.

مشخصات اولین گوشی تاشو گوگل

گوگل در توصیف این محصول (با نام احتمالی Pixel Fold یا Felix)، می‌گوید که بادوام‌ترین لولا را در میان رقبای خود داراست و گزارش‌ها از قیمت 1700 دلاری آن حکایت دارند.

اطلاعات دیگری هم از آن بیرون آمده؛ اینکه مقاوم در برابر آب است و در جیب جا می‌شود.  یک صفحه نمایش خارجی 5.8 اینچی دارد و به‌صورت کتابی باز می‌شود تا به‌اندازه یک تبلت 7.6 اینچی درآید. ظاهرا وزنش هم کمتر از 284 گرم است.

اولین گوشی تاشو گوگل

گفته می‌شود باتری دستگاه، یک روز کامل شارژدهی دارد و در حالت ذخیره انرژی، این زمان به 72 ساعت می‌رسد. تراشه Tensor G2 گوگل هم قدرت‌بخش این گوشی تاشو خواهد بود.

به‌لطف همین تراشه، شاید امکاناتی را در پیکسل فولد ببینیم که در هیچ گوشی اندرویدی دیگری پیدا نشود؛ از جمله آپشن‌های خاصی برای ویرایش تصاویر!

ظاهرا گوگل تسهیلات ویژه‌ای هم برای مشتریان پیکسل فولد در نظر دارد که شامل امکان تعویض با مدل‌های فعلی پیکسل، یا حتی آیفون و سایر گوشی‌های اندرویدی می‌شود. البته خریداران باید بخشی از مبلغ را پرداخت کنند. یک پیکسل واچ، ساعت هوشمند جدید گوگل هم می‌تواند اشانتیون این معامله باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*