بهترین تلویزیون 70 75 اینچ 2023

8 مورد از بهترین تلویزیون های 70 تا 75 اینچ بازار در سال 2023

در اینجا به معرفی تعدادی از بهترین تلویزیون های سال 2023 بازار می‌پردازیم که صفحه نمایش هایی 70 تا 75 اینچ داشته و عملکرد فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کنند.

تلویزیون‌های با اندازه‌های 70 تا 75 اینچ گزینه‌های ایده‌آلی برای افرادی به شمار می‌روند که به دنبال محصولاتی با صفحه نمایش‌ بزرگ می‌گردند؛ اما قصد ندارند به سراغ نمونه‌های بسیار بزرگ و گرانقیمت 80 اینچ به بالا بروند.

در حال حاضر محصولات بزرگی از برندهای شناخته شده در این دسته از بازار حضور دارند که هریک مزایا و معایب خود را داشته و برای دسته خاصی از کاربران مناسب هستند.

به عنوان مثال، گیمرها و علاقمندان به تماشای مسابقات ورزشی باید نرخ رفرش بالاتر را در اولویت خود برای انتخاب تلویزیون قرار دهند و فیلم‌بازان نیز باید کیفیت صدای بالاتر و رنگ‌های طبیعی‌تر را در صدر اولویت‌هایشان قرار دهند.

از سوی دیگر، علاقمندان به پلتفرم‌های استریم محتوا نظیر نتفلیکس نیز احتمالا باید به سراغ تلویزیون‌های هوشمند با قابلیت نصب اپلیکیشن‌های مختلف بروند.

در هر صورت، گزینه‌های مختلف و اولویت‌های متفاوتی که در حین خرید تلویزیون‌ها پیش روی خریداران قرار می‌گیرد، بعضا باعث سردرگمی کاربران در انتخاب بهترین و مناسب‌ترین مدل می‌شود.

در ادامه این متن به معرفی تعدادی از بهترین تلویزیون های 70 تا 75 اینچ بازار خواهیم پرداخت که با قابلیت‌های جذاب و کیفیت فوق‌العاده خود می‌توانند گزینه‌هایی ایده‌آل برای خرید به شمار روند.

بهترین تلویزیون های سال 2023 با اندازه 70 تا 75 اینچ

Samsung QN900C Neo QLED 8K 75-Inch

تلویزیون 8K سامسونگ

دلایل زیادی وجود دارد که به سراغ یک تلویزیون 8K نروید. با این وجود اگر قصد خرید یکی از این تلویزیون‌های پرزرق و برق را دارید، مدل QN900C سامسونگ یکی از بهترین گزینه‌هاست!

این تلویزیون نسل جدید تلویزیون‌های QN900B به شمار رفته که هنوز هم به عنوان یکی از بهترین تلویزیون‌های 8K بازار شناخته می‌شود.‌

طبیعتا خرید یکی از این تلویزیون‌ها هزینه سنگینی را در پی خواهد داشت. با این وجود در ازای پرداخت این هزینه 6300 دلاری می‌توانید از قابلیت‌هایی کم‌نظیر مثل تکنولوژی آپ اسکیل کردن 8K سامسونگ به کمک هوش مصنوعی بهره‌مند شوید.

قابلیت آپ اسکیل کردن ویژگی بسیار مهمی برای این تلویزیون به شمار می‌رود؛ چرا که در حال حاضر محتوای اندکی با رزولوشن 8K واقعی در دسترس هستند و به کمک این فناوری می‌توان از رزولوشن بی‌نظیر این تلویزیون برای مشاهده محتوای با رزولوشن‌های پایین‌تر هم بهره برد.

از سوی دیگر طراحی بدون حاشیه و مینیمال این دستگاه نیز باعث می‌شود که ابعاد آن بسیار جمع و جورتر شده و جا دادن آن در اتاق‌های با هر فضایی امکان‌پذیر باشد.

اگر به دنبال یک تلویزیون 8K با اندازه بین 70 تا 75 اینچ می‌گردید، بعید است گزینه‌ای بهتر از QN900C سامسونگ در بازار پیدا کنید!

LG NANO75 UQA LED 75-Inch

تلویزیون ال جی نانو

کمپانی ال جی در بسیاری گزارش‌ها و آمار، عنوان بهترین برند سازنده تلویزیون در دنیا را از آن خود کرده است.

این کمپانی خوشنام با ارائه محصولاتی با طراحی جذاب، قابلیت‌های نرم افزاری فوق‌العاده و پانل‌های اولد بسیار باکیفیت در طول سال‌های گذشته همواره انتخاب اول بسیاری افراد در هنگام خرید تلویزیون بوده است.

مدل NANO75 این کمپانی نیز محصولی شگفت‌انگیز است که با بهره‌گیری از نسل پنجم فناوری هوش مصنوعی LG ویدیوهای 4K و یا رزولوشن پایین‌تر را با کیفیتی استثنایی نمایش می‌دهد.

رزولوشن پانل این تلویزیون 3840 در 2160 پیکسل است و از نرخ رفرش 60 هرتز بهره می‌برد. علاوه بر این، ال جی ادعا می‌کند که این دستگاه قادر به نمایش یک میلیارد رنگ مجزاست.

تلویزیون هوشمند ال جی همچنین به مجموعه کاملی از اپلیکیشن‌ها مجهز است که سرویس‌های استریم مطرحی مثل نتفلیکس، دیزنی پلاس و اپل تی وی را به‌طور کامل پشتیبانی کرده و از دستیارهای هوشمند گوگل و الکسا برای کنترل صوتی استفاده می‌کند.

بعلاوه، سیستم هوشمند کنترل روشنایی این دستگاه هم به‌خوبی نور صفحه نمایش را مطابق با شرایط نوری محیط تنظیم کرده و سه درگاه HDMI آن نیز امکان استفاده همزمان از کنسول‌های گیمینگ و سایر دستگاه‌های چندرسانه‌ای را به‌سادگی فراهم می‌کنند.

بد نیست بدانید که این تلویزیون 75 اینچی فوق‌العاده تنها 1300 دلار قیمت دارد.

Sony Bravia XR X95K Mini LED 75-Inch

بهترین تلویزیون 70 75 اینچ 2023

تلویزیون‌های سری براویا سونی از قدیم‌الایام به‌خاطر کیفیت ساخت مثال‌زدنی و تصویر فوق‌العاده شهره خاص و عام بوده‌اند.

مدل XR X95K جدیدترین مدل از سری براویا سونی است که به‌راحتی در لیست بهترین تلویزیون های 70 تا 75 اینچ بازار در سال 2023 قرار می‌گیرد.

این مدل با بهره‌گیری از تکنولوژی مینی ال ای دی توانسته بسیاری از نواقص پانل‌های اولد معمولی را رفع کرده و با تولید عمیق‌ترین رنگ‌های سیاه به کیفیت بصری فوق العاده‌ای دست پیدا کند.

این تلویزیون همچنین علاوه بر بهبود کنتراست تصاویر با استفاده از فناوری پردازشی XR قادر است تک تک فریم‌های نمایش داده شده را بررسی کرده و آن‌هایی که احتمال مشاهده‌شان توسط بیننده بیشتر است را بهینه‌سازی کند!

این پیشرفت تکنولوژیک در حالی حاصل شده که اکثر پردازشگرهای تصویر حاضر در تلویزیون‌ها تصاویر را تنها بر اساس رنگ یا کنتراست بهینه‌سازی می‌کنند.

تلویزیون XR X95K سونی در حال حاضر 3800 دلار قیمت دارد.

البته مدل بزرگ‌تر 85 اینچی این تلویزیون هم با قابلیت‌هایی مشابه به بازار عرضه شده و همانند XR X95K یکی از بهترین نمونه‌های بازار در کلاس قیمتی و عملکردی خود به شمار می‌رود.

LG QNED85 UQA Mini LED 75-Inch

تلویزیون QLED ال جی

ال جی معمولا در تلویزیون‌های 70 تا 75 اینچی خود از پانل‌های بسیار پیشرفته و فناوری‌های انقلابی استفاده نمی‌کند.

با این وجود، مدل QNED85 با بهره بردن از فناوری مینی ال ای دی توانسته گام تکنولوژیک بزرگی رو به جلو باشد و ضمن ارائه رنگ‌های بسیار غنی و مشکی‌های بسیار تیره، طول عمر بیشتری هم در مقایسه با پانل‌های OLED معمولی داشته باشد.

دلیل این عمر بیشتر را باید در استفاده از حرف O در کلمه OLED جستجو کرد که حرف اول کلمه Organic (ارگانیک) است و به از بین رفتن آن در گذر زمان اشاره دارد.

البته تلویزیون‌های اولد مدرن معمولا طول عمر بسیار بالایی داشته و در گذر زمان متحمل افت کیفیت چندانی نخواهند شد. با این وجود اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که تلویزیون خود را هر روز به مدتی طولانی روشن نگه می‌دارید، بهتر است بر روی پانل‌های مینی ال ای دی سرمایه‌گذاری نمایید.

تلویزیون مدل QNED85 ال جی با قیمت تنها 2000 دلاری خود محصولی تقریبا بی‌نقص به شمار می‌رود و گزینه‌ای مطمئن برای اکثر افرادی است که به کیفیت بالا و دوام طولانی‌مدت تلویزیون خود اهمیت می دهند!

TCL 6-Series 75R655 Mini LED 75-Inch

بهترین تلویزیون 70 75 اینچ 2023

با وجود اینکه نام‌های بزرگی در بازار تلویزیون‌های هوشمند حضور دارند، کمتر برندی قادر است از حیث ارزش خرید با TCL رقابت کند!

نمونه بارز چیره‌دستی این کمپانی در ساخت تلویزیون‌های پرامکانات و خوش قیمت، مدل 75R655 است که قیمتی 1500 دلاری داشته؛ اما قابلیت‌های آن هم‌تراز با محصولات حداقل دو هزار دلاری سایر برندهاست!

مهم‌ترین نقطه قوت این تلویزیون نرخ رفرش متغیر 144 هرتزی است که آن را به محصولی ایده‌آل برای تجربه بازی‌های ویدیویی اکشن و فیلم‌های سریع و پرهیجان تبدیل می‌کند.

علاوه بر این، رزولوشن 4K و پشتیبانی کامل از دالبی ویژن HDR به معنای ارائه تصاویری واضح و شفاف توسط این دستگاه است و تکنولوژی مینی ال ای دی نیز به ارائه روشنایی یکنواخت‌تر و بهبود کنتراست تصویر آن کمک شایانی خواهد کرد.

تلویزیون مدل 75R655 کمپانی TCL همچنین به چهار ورودی HDMI مجهز بوده و از دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند.

همچنین مد Game Studio Pro آن نیز صفحه نمایش را به‌طور خودکار برای تجربه بازی‌های ویدیویی بهینه‌سازی می‌کند تا پایین‌ترین تاخیر و بالاترین نرخ رفرش به گیمرها ارائه شود.

این دستگاه همچنین از مجموعه کاملی از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض پلتفرم‌های استریم مانند نتفلیکس، هولو و اپل تی وی پلاس بهره‌مند است.

در گجت نیوز بخوانید:

بهترین شرکت های سازنده تلویزیون در جهان

LG UQ9000 LED 70-Inch

تلویزیون UQ9000 ال جی

اگر به دنبال یک تلویزیون بزرگ و باکیفیت می‌گردید، اما قصد ندارید هزینه زیادی برای آن پرداخت کنید، مدل UQ9000 ال جی گزینه‌ای بسیار مناسب برای شماست.

این دستگاه ضمن ارائه تکنولوژی آپ اسکیلینگ فوق‌العاده به کمک هوش مصنوعی، طراحی بسیار مینیمال و با حاشیه‌های حداقلی را ارائه داده و از رابط کاربری webOS بهره می‌برد که دسترسی راحت به اکثر امکانات ارتباطاتی و پلتفرم‌های استریم را فراهم می‌کند.

ال جی UQ9000 همچنین مانند تلویزیون‌های گرانقیمت‌تر ال جی از ریموت کنترل جادویی بهره‌مند است و می‌تواند با بهره‌گیری از دستیارهای صوتی هوشمند گوگل و الکسا به جستجوی محتوای مورد نظر شما بپردازد.

البته UQ9000 ال جی علیرغم ارائه پکیجی کامل از تکنولوژی‌های روز، از حیث کیفیت بصری و نمایش تصاویر قدری پایین‌تر از نمونه‌های پریمیوم بازار قرار خواهد گرفت.

این مدل از پانل‌های ال ای دی معمولی استفاده می‌کند که در مقایسه با تلویزیون‌های گران قیمت بازار، کنتراست و روشنایی پایین‌تری را ارائه خواهد کرد. با این حال، قیمت بسیار پایین و ارزش خرید بالا مهم‌ترین مزیت این تلویزیون جذاب به شمار می‌رود.

قیمت این دستگاه تنها 650 دلار است که آن را در شمار یکی از ارزان‌ترین تلویزیون‌های هوشمند 70 اینچی بازار قرار می‌دهد.

Samsung The Terrace Outdoor QLED 75-Inch

تلویزیون فضای باز سامسونگ

تماشای تلویزیون در محیط‌های باز چالش‌های فراوانی دارد که مهم‌ترین آن‌ها روشنایی نامناسب صفحه نمایش آن‌ها برای نمایش بی‌نقص محتوا در ساعت‌های روشن روز است.

سری تلویزیون‌های Terrace QLED سامسونگ با هدف رفع این مشکل تولید شده‌اند و با ارائه حداکثر روشنایی 2000 نیت تصویری کاملا واضح و باکیفیت را حتی در روشن‌ترین محیط‌ها پیش چشم کاربر قرار می‌دهند.

این تلویزیون همچنین موفق به کسب استاندارد IP55 شده و در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت مقاوم است. بنابراین می‌توانید آن را با خیالی راحت در فضای بیرون از خانه نصب کنید.

سامسونگ دو نمونه مختلف از این تلویزیون را روانه بازار کرده که هر دو بسیار گرانقیمت هستند. مدل اول، عملکردی ضعیف‌تر داشته و قیمتی 6500 دلاری دارد؛ در حالی که مدل دوم با قیمت باورنکردنی 13 هزار دلار به بازار عرضه شده است. این مدل البته در ازای این قیمت، بهترین کیفیت صفحه نمایش و حداکثر میزان روشنایی در کل دنیا را به شما ارائه خواهد کرد!

طبیعتا تلویزیون‌های فضای باز سامسونگ برای همه افراد مناسب نیستند و تنها عده معدودی از ثروتمندان قادر به خرید آن خواهند بود.

با این حال اگر زمانی تصمیم به خرید این محصول گرفتید، بدانید که بر روی یکی از بهترین تلویزیون های 70 تا 75 اینچ بازار در سال 2023 دست گذاشته‌اید!

Sony Bravia X80K 75-Inch

بهترین تلویزیون 70 75 اینچ 2023

آخرین محصول لیست امروز گجت نیوز نیز مدل X80K براویا سونی است که تمامی قابلیت‌های کلیدی مدل‌های پریمیوم‌تر را با قیمتی مناسب‌تر به شما ارائه خواهد کرد.

این دستگاه 1300 دلاری به جای استفاده از تکنولوژی بسیار پیشرفته پردازش تصاویر XR از فناوری X1 استفاده می‌کند که با وجود ضعیف‌تر بودن، همچنان قادر است تصاویری غنی و پرجزئیات را به نمایش درآورد.

علاوه بر این، سیستم عامل گوگل تی وی نیز بر روی این دستگاه نصب بوده و دستیار گوگل نیز به‌خوبی شما را در پیدا کردن محتوای مورد نظر یاری خواهد کرد.

مدل X80K سونی همچنین از فناوری‌های دالبی ویژن و دالبی اتموس پشتیبانی کرده و حتی برای افرادی که قصد استریم از دستگاه اپل خود را دارند، سازگاری با Apple AirPlay 2 را نیز به همراه آورده است.

این مدل البته در مقایسه با تلویزیون‌های پریمیوم بازار ضخامت بیشتری دارد؛ اما با طراحی بدون حاشیه‌اش به‌خوبی در اکثر فضاهای ساختمانی جا خواهد گرفت.

سونی همچنین یک دوربین باکیفیت را نیز به‌طور جداگانه به خریداران علاقمند این تلویزیون ارائه می‌کند که می‌توان از طریق آن با خانواده، دوستان و آشنایان تماس تصویری برقرار کرد.

در این میان از قابلیت کنترل دستگاه به کمک ژست‌های حرکتی هم نمی‌توان غافل شد که با عملکرد بسیار دقیق خود، شما را از ریموت دستگاه بی‌نیاز خواهد کرد.

شما کدامیک از محصولات این لیست را می‌پسندید؟ به نظر شما کدام برند بهترین تلویزیون های دنیا را تولید می‌کند؟ نظر خود در این زمینه را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه