تلویزیون 90 اینچی ردمی مکس

تلویزیون 90 اینچی ردمی مکس معرفی شد؛ هم قیمت آیفون 14

شیائومی از تلویزیون 90 اینچی ردمی مکس رونمایی کرد. Redmi Max 90-inch یک تلویزیون غول پیکر 4K با امکاناتی فراوان برای گیمرها و عاشقان فیلم و سریال است.

اگر به‌خاطر داشته باشید، سال گذشته شیائومی از یک تلویزیون ۱۰۰ اینچی به‌نام Redmi Max رونمایی کرد. این تلویزیون هوشمند به‌قدری بزرگ بود که استفاده از آن در سالن‌های پذیرایی برای کاربران دشوار بود. حتی حمل این تلویزیون هم برای مشتریان دشوار بود. به‌طوری که شیائومی مجبور شده بود با جرثقیل این تلویزیون را به مشتریانش تحویل دهد. علیرغم این چالش‌های لجستیکی، تلویزیون غول پیکر شیائومی به‌قدری محبوب شد که تقاضای آن از عرضه‌اش پیشی گرفت. حالا شیائومی یک مدل کوچک‌تر را عرضه کرده که البته آن همچنان هم غول پیکر محسوب می‌شود.

تلویزیون 90 اینچی ردمی مکس

به تلویزیون 90 اینچی ردمی مکس خوشامد بگویید. یک تلویزیون هوشمند که از طراحی ویژه‌ای برخوردار است تا بدون مشکل بتوانید آن را بدون هرگونه مشکلی داخل آسانسور منزل خود قرار داده و به واحدتان ببرید.

مشخصات و امکانات تلویزیون 90 اینچی ردمی مکس

از نظر مشخصات فنی، این تلویزیون از یک نمایشگر فوق بزرگ 4K بهره می‌برد که از نور پس زمینه ۱۰۰ سطحی پشتیبانی می‌کند و ۴۰۹۶ سطح دایمینگ دقیق را ارائه خواهد کرد. این نمایشگر به‌طور کامل در کارخانه تنظیم شده و از ۱.۰۷ میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، نرخ تازه‌سازی فوق سریع ۱۴۴ هرتزی دارد و از رابط پیشرفته HDMI 2.1 برای کنسول‌های بازی PS5 و ایکس باکس سری ایکس پشتیبانی می‌کند. از دیگر امکانات این نمایشگر باید به پشتیبانی از فناوری‌های VRR و ALLM اشاره کرد که از آن گزینه‌ای ایده‌آل برای گیمرها می‌سازد.

تلویزیون 90 اینچی ردمی مکس

علاوه بر این، تلویزیون ۹۰ اینچی ردمی مکس شیائومی از یک اسپیکر ۳۰ واتی پرتوان با پشتیبانی از دالبی ویژن و صدای پانورامیک نیز برخوردار است. ترکیب سیستم چندرسانه‌ای توانمند این تلویزیون با سیستم صوتی آن، می‌تواند تجربه لذت‌بخش تماشای فیلم و سریال یا گیمینگ را برای مشتریان به‌ارمغان بیاورد.

اما در قلب تپنده این دستگاه یک پردازنده چهار هسته‌ای حضور دارد که ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. همچنین این تلویزیون از وای فای ۶ نیز پشتیبانی می‌کند که سرعت بالا و تأخیر بسیار کم را به‌همراه دارد. از دیگر درگاه‌های این دیوایس نیز به‌جز پرت‌های HDMI 2.1 باید به HDMI 2.0، پورت‌های USB 3.0 و USB 2.0، پورت کابل شبکه و ورودی AV اشاره کرد. این دستگاه همچنین قیمتی در حدود ۱،۱۵۶ دلار خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*