هوش مصنوعی مایکروسافت بینگ

هوش مصنوعی مایکروسافت بینگ در دسترس عموم قرار گرفت + آموزش استفاده

نسخه آزمایشی هوش مصنوعی مایکروسافت بینگ به‌صورت عمومی در اختیار کاربران قرار گرفت. Bing AI نسل جدید جستجوگر وب مایکروسافت است.

مایکروسافت جستجوگر هوشمند Bing AI و سرویس ربات چت خودش را در اختیار عموم کاربران گذاشت. غول تکنولوژی آمریکایی امروز اعلام کرد که به‌کاربران بیشتری اجازه دسترسی به جستجوگر قدرت گرفته از هوش مصنوعی ChatGPT را خواهد داد و همچنین اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های متفرقه نیز می‌توانند آن را در پلتفرم خود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

هوش مصنوعی ChatGPT به اپلیکیشن‌های موبایل بینگ، اج و اسکایپ اضافه شد

این پلتفرم هوش مصنوعی از امروز در اختیار تمام کاربران ۱۳ سال به بالا که صاحب اکانت مایکروسافت باشند، قرار خواهد گرفت. ضمناً برای استفاده از این ویژگی در کامپیوتر خود باید از مرورگر مایکروسافت اج و در گوشی یا تبلت خود نیز از اپلیکیشن Bing و مرورگر Edge استفاده کنید.

هوش مصنوعی مایکروسافت بینگ

بر اساس گزارش‌ها از ماه فوریه تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیون صفحه چت با این هوش مصنوعی ایجاد شده و از ماه مارس، بیش از ۲۰۰ میلیون تصویر توسط قابلیت خلق عکس هوش مصنوعی مایکروسافت بینگ، ایجاد شده است. همچنین بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر هم روزانه از Bing استفاده می‌کنند.

با این وجود، هوش مصنوعی Bing AI هنوز هم در مراحل پیش‌نمایش خودش است. مایکروسافت می‌گوید که این شرکت همچنان به یادگیری ادامه می‌دهد، اما آماده گذاشتن قدم‌های تازه است. ظاهراً این کمپانی به‌دنبال اضافه کردن قابلیت ذخیره و بازگشت به صفحات چت، اشتراک‌گذاری چت‌ها و همچنین ادغام خلق‌کننده عکس و ویدیو هوش مصنوعی است.

اما در کنار کاربران عادی، مایکروسافت به‌دنبال جلب نظر توسعه‌دهندگان نیز هست. این شرکت به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد بینگ را در برنامه‌ها و پلتفرم‌های خود پیاده‌سازی کنند. به‌طور مثال رستوران‌ها می‌توانند از این ربات چت هوشمند برای فراهم کردن امکان رزرو میز برای مشتریانشان استفاده کنند.

آموزش استفاده از هوش مصنوعی مایکروسافت بینگ

برای استفاده از Bing AI ابتدا باید با مرورگر مایکروسافت اج، وارد آدرس www.bing.com/new شوید. سپس از بالای صفحه روی گزینه Sign in کلیک کنید و اکانت مایکروسافت خود را وارد کنید. حالا می‌توانید با جستجو در باکس نوشتاری، با این ربات، چت کنید. و یا اینکه در جستجوگر بینگ روی زبانه تصاویر بزنید و در گوشه سمت راست بالا روی عبارت Create images کلیک کنید. از این طریق می‌توانید با استفاده از هوش مصنوعی، تصاویری که می‌خواهید را خلق کنید.

هوش مصنوعی مایکروسافت بینگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*