تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان

تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان به ایرانسل تعلق گرفت

ایرانسل به‌عنوان تنها اپراتور تلفن همراه، موفق به دریافت تندیسی ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان از سازمان ملی حمایت حقوق مصرف کنندگان شد.

سازمان ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، گواهینامه و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را به ایرانسل به‌عنوان تنها اپراتور تلفن همراه اعطا کرد. ایرانسل برای هشتمین سال پیاپی موفق به دریافت این تندیس می‌شود. بر اساس اعلام روابط عمومی ایرانسل، بیست‌ویکمین دوره مراسم اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به شرکت‌های برتر در روز چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 برگزار شد و دکتر حسین فرهیدزاده (معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان رعایت حقوق مصرف کنندگان)، حسین زاده‌قشمی (مدیر کل روابط عمومی و تشکل‌های سازمان حمایت مصرف کنندگان)، دکتر اکبر تقوی شوازی (معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان) و محمدرضا زین‌الدینی (نماینده وزیر و رئیس مرکز سرمایه انسانی و سازمانی وزارت صمت در وزارت صنعت، معدن و تجارت) در این مراسم حضور داشتند.

تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان بهترین جایزه حوزه صمت است

بر این اساس، سازمان ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، بیستمین گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان به شرکت‌های برتر را به دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل اهدا کرد. مهندس محمدعلی مقدم، معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل به نمایندگی از این شرکت، این تندیس را دریافت کرد. معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان رعایت حقوق مصرف کنندگان ضمن اشاره به اهمیت رضایت و حمایت از مشتری برای ادامه حیات کسب‌وکار، اظهار کرد این جایزه بهترین جایزه حوزه صمت است؛ چرا که از جانب مصرف‌کنندگان اهدا می‌شود. فرهیدزاده به شرکت‌های برگزیده در این مراسم تبریک گفت و اضافه کرد شرکت‌های برگزیده اقدام به انتقال تجربه و دانش به سایر شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی کنند و تجربیات خود در حوزه خدمات مشتری، فروش و نظام‌های مدیریتی را در اختیار دیگران قرار بدهند.

سازمان و انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در راستای برنامه ششم توسعه مبنی بر تدوین و اجرای سند جامع و نقشه راه تحول نظام استانداردسازی کشور و توانمندسازی اقتصاد مقاومتی و حمایت از جهش تولید و تجلیل از رهبران مشتری‌مداری که قدم موثری در حوزه رضایت مشتریان و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان برداشته‌اند، اقدام به برگزاری این مراسم کرده است.

بررسی انعکاس صدای مشتری در تامین نیازهای تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان، تقویت استراتژی سازمان‌ها جهت برآورده شدن نیازهای مشتریان در دوران کرونا و پساکرونا، تقویت فرهنگ شاخص رضایت‌مندی مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بین‌المللی، نقش مشتری‌مداری و شیوه‌های نوین رهبری بازار در جهش تولید، تقویت استراتژی‌های سازمان‌ها جهت برآورده کردن نیازهای مشتریان، برگزاری پنل‌های آموزشی و تخصصی مدیریت و آشنایی با تکنیک‌های جهانی تعامل با مشتریان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مراسم محسوب می‌شوند.

ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و اولین ارائه‌دهنده خدمات 5G در ایران و همچنین اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری و حمایت از مصرف‌کنندگان، با دریافت این جایزه، برای هشتمین سال متوالی است که موفق به دریافت تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*