شوخی تلگرام با واستاپ

تلگرام با توییت جدید خود، واتساپ را با خاک یکسان کرد

درگیری میان تلگرام و واتساپ پایانی ندارد همچنان تلگرام به تخریب رقیب باسابقه‌اش ادامه می‌دهد. در قسمت جدید درگیری‌های این دو غول دنیای پیام‌رسان‌ها، تلگرام اضافه شدن قابلیت ادیت پیام به واتساپ را به یک میم تبدیل کرده است.

تلگرام توانست در تنها چند سال به کامل‌ترین پیام‌رسان جهان تبدیل شود و آپشن‌های باورنکردنی را در خود جای دهد. بسیاری از آپشن‌های تلگرام، شاید در دهه‌های آینده هم در واتساپ دیده نشوند اما حالا این پیام‌رسان بدنام متا، می‌خواهد با اضافه کردن قابلیت ادیت پیام‌های ارسال شده که از سال ۲۰۱۶ میلادی در تلگرام وجود داشت کاربرانش را راضی نگه دارد.

ChatGPT در تلگرام

واتساپ در سال‌های اخیر بهانه‌های زیادی برای عدم استفاده از این قابلیت ادیت پیام‌ها پس از ارسال آورد تا بتواند از انتقادات موجود فرار کند اما در نهایت مجبور شد این ویژگی را اضافه کند تا فاصله‌اش از نظر ویژگی‌ها از رقیبش واتساپ کمتر شود.

پیش از این ما هم در گجت نیوز به خبر اضافه شدن قابلیت ادیت پیام ارسال شده در واتساپ اشاره کرده بودیم و در آن جا هم به این موضوع اشاره شده بود که واتساپ به شدت دیر به فکر اضافه کردن این ویژگی افتاد و با وجود این قابلیت (که قرار است در آینده به صورت بتا منتشر شود) چندین قدم از تلگرام عقب است.

تمسخر دوباره واتساپ توسط تلگرام

تلگرام در اکانت رسمی خود در شبکه اجتماعی توییتر یک توییت جنجالی را منتشر کرد. در توییت تلگرام، یک میم وجود دارد که تصویری از یک پسربچه که در حال بازی کردن اونو است را نشان می‌دهد. از نظر تلگرام،‌ واتساپ با اضافه کردن ویژگی ادیت کردن پیام‌های ارسال شده تصور می‌کند می‌تواند برنده بازی شود اما تلگرام در آپدیت بعدی، ویژگی‌هایی اضافه خواهد کرد که واتساپ فکرش را هم نمی‌کند!

توییت تلگرام علیه واتساپ

توییتی که اکانت رسمی تلگرام منتشر کرد و در آن واتساپ را به تمسخر گرفت!

خوب است بدانید در بازی اونو،‌ هر کس تک کارت داشته باشد برنده است اما کارت‌هایی وجود دارند که به بازیکن این امکان را می‌دهند تا کارت‌های دست طرف مقابل را بیشتر کنند تا او از پیروزی دورتر شود.

شما بگویید برنده نبرد تلگرام و واتساپ کیست؟

شاید تا پیش از فیلترینگ واتساپ، بسیاری از ما تنها به خاطر فیلتر نبودن سراغ استفاده از واتساپ می‌رفتیم اما حالا دیگر کمتر کسی دلیلی برای استفاده از این پیام‌رسان دارد.

اگر تلگرام و واتساپ هیچ کدام فیلتر نبودند، شما ترجیح می‌دادید از کدام پیام‌رسان استفاده کنید؟ در بخش نظرات همراه ما باشید و بگویید برنده نبرد میان تلگرام و واتساپ کدام پیام‌رسان است؟