حالت StandBy در آپدیت سیستم عامل iOS 17

حالت StandBy در آپدیت iOS 17، آیفون را به یک ساعت رومیزی جذاب تبدیل می‌کند

اپل طی کنفرانس WWDC 2023 اقدام به معرفی سیستم عامل آی او اس 17 کرد. آپدیت iOS 17 حالتی کاربردی تحت عنوان StandBy را به‌دنبال می‌آورد.

اپل بعد از شایعات و گزارشات فراوان درمورد سیستم عامل iOS 17، در جریان کنفرانس WWDC 2023 بالاخره این نسخه جدید سیستم عامل خود را به طرفداران معرفی کرد. این نسخه در کنار ویژگی‌های جدید متعدد، از حالتی تحت عنوان «استندبای» (StandBy) بهره می‌برد که ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن آیفون را حتی کاربردی‌تر می‌کند.

معرفی حالت StandBy آپدیت سیستم عامل iOS 17

حالت StandBy در آپدیت سیستم عامل iOS 17

به‌زبان ساده، کاربر با حالت استندبای می‌تواند گوشی آیفون خود را به یک ساعت رومیزی تبدیل کند. فقط کافی است کاربر گوشی را به‌صورت افقی روی پایه قرار بدهد تا گوشی به‌صورت خودکار در حالت استندبای قرار بگیرد. در این حالت، ساعتبا اندازه بزرگ، تقویم، نوتیفیکیشن‌های لحظه‌ای Live Activities، پیشنهادهای سیری و… نمایش داده می‌شود.

در رابط اختصاصی حالت StandBy، نوتیفیکیشن‌ها و ویجت‌ها به شکلی مرتب به نمایش گذاشته می‌شود. ضمن اینکه کاربر قابلیت شخصی‌‌سازی این حالت را دارد. در مجموع، این قابلیت جدید آی او اس 17 برای کسانی کارآمد خواهد بود که از گوشی خود استفاده نمی‌کنند، اما همچنان می‌خواهند در جریان اطلاعات ضروری خود باشند؛ مثلاً وقتی افراد در محل کار یا آشپزخانه خود مشغولند.

حالت استندبای در قالب آپدیت iOS 17 در پاییز پیش رو در دسترس قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*