اپل واچ se 2

آپدیت WatchOS 10 برای کدام اپل واچ‌ها می‌آید؟

آپدیت واچ او اس ۱۰ سرانجام معرفی شد و حالا یکی از مهم‌ترین سوالات کاربران درباره مهم‌ترین آپدیت سیستم عامل ساعت‌های هوشمند اپل، درباره مدل‌هایی است که آن را دریافت می‌کنند. با ما همراه باشید تا این موضوع را بررسی کنیم.

اپل روز دوشنبه رسما از آپدیت WatchOS 10 رونمایی کرد. این آپدیت چندین و چند ویژگی جذاب را در خود جای داده و شاید یکی از مهم‌ترین بروزرسانی‌های این سیستم عامل در سال‌های گذشته باشد. این آپدیت برای تمام اپل واچ‌ها منتشر نمی‌شود اما بر اساس اطلاعات منتشر شده، مدل‌هایی که در ادامه این مطلب گجت نیوز به آن اشاره می‌کنیم بروزرسانی واچ او اس ۱۰ را در سال جاری میلادی دریافت خواهند کرد.

مدل های اپل واچ سازگار با watchOS 10

در این جا لیستی از تمام مدل های اپل واچ که با watchOS 10 سازگار هستند گردآوری شده است. اپل احتمالا بروزرسانی بزرگ خودش را تنها برای این ساعت‌ها منتشر کند. همان طور که مشخص است، ساعت‌هایی که نامشان در این لیست نیست دیگر هیچ بروزرسانی بزرگ سیستم عاملی را دریافت نخواهند کرد اما ممکن است بروزرسانی‌هایی برای بهبود عملکرد ساعت یا از بین بردن باگ‌ها منتشر شود.

آپدیت watchOS 10

اپل واچ سری 4
اپل واچ سری 5
اپل واچ سری 6
اپل واچ SE (نسل اول و دوم)
اپل واچ سری 7
اپل واچ سری 8
اپل واچ اولترا

این بدان معنا است که هر مدل اپل واچ که از watchOS 9 استفاده می کند، می تواند واچ OS 10 را اجرا کند. در کنار این لیست، اپل‌های واچ‌های بعدی نیز می‌توانند از این بروزرسانی بهره ببرند.

دیگر اطلاعات مهم درباره آپدیت اپل واچ

اولین نسخه بتای watchOS 10 امروز برای توسعه دهندگان منتشر می‌شود. اپل اعلام کرده است که نسخه بتا عمومی تابستان امسال در دسترس کاربران خواهد بود. همچنین انتظار می‌روید که انتشار رسمی واچ او اس ۱۰ در پاییز سال جاری میلادی منتشر شود. جزئیات بیشتر در مورد به روز رسانی را می توانید در مطلب مربوط به آپدیت WatchOS 10 بخوانید.