شاسی بلند آفرودی جیپ رانگلر مدل 2024

جیپ رانگلر مدل 2024 با چهره جدید و به‌روزرسانی کابین از راه رسید

جیپ رانگلر مدل 2024 با به‌روزرسانی در نمای جلو و همچنین کابین رسماً معرفی شد. در ادامه شاهد مشخصات و امکانات شاسی بلند Wrangler جدید باشید.

جیپ به‌تازگی از رانگلر مدل 2024 با چهره بازطراحی شده و به‌روزرسانی در چینش تاچ‌اسکرین در کابین پرده برداشت. همچنین قیمت انواع تریم‌های آن، از تریم پایین‌رده اسپرت تا روبیکان 392 به‌عنوان بالارده‌ترین تریم را مشخص کرد. در ادامه جزئیات مربوط به این شاسی بلند اعم از مشخصات فنی و امکانات فضای داخلی را مطالعه کنید.

معرفی شاسی بلند آفرودی جیپ رانگلر مدل 2024

مشخصات فنی به‌همراه امکانات و تجهیزات

شاسی بلند آفرودی جیپ رانگلر مدل 2024

پیشرانه پایه جیپ رانگلر مدل جدید یک نمونه 3.6 لیتری V6 با قدرت 285 اسب بخار و گشتاور 352 نیوتن متر است. همچنین یک گزینه توربوشارژ 2 لیتری دیگر در دسترس قرار دارد که می‌تواند 270 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور تولید کند. نسخه‌های 4xe مجهز به پیشرانه‌ای پلاگین هیبریدند که توان تولید قدرت 375 اسب بخار و گشتاور 637 نیوتن متر را دارد. این نسخه‌ها در حالت تمام الکتریکی 28 کیلومتر را با یک بار شارژ می‌پیمایند. نهایتاً تریم بالارده روبیکان 392 نیرو محرکه خود را از یک پیشرانه 6.4 لیتری V8 با قدرت 470 اسب بخار و گشتاور 637 نیوتن متر می‌گیرد.

شاسی بلند آفرودی Wrangler مدل جدید

تریم پایه رانگلر مدل 2024 با نام اسپرت، به‌صورت استاندارد با پیشرانه 6 سیلندر 285 اسب بخاری مذکور به‌همراه گیربکس دستی 6 سرعته عرضه می‌شود. البته آپشن گیربکس اتوماتیک 8 سرعته برای کسانی که انتقال قدرت اتوماتیک را ترجیح می‌دهند، مهیا است. داخل کابین این تریم پایه تاچ‌اسکرین 12.3 اینچی متعلق به سیستم اطلاعات و سرگرمی یوکانکت برای راننده جا گرفته است. خودرو خودرو هم سوار بر رینگ‌های 17 اینچی با تایرهای 32 اینچی است و مبتنی بر سیستم محور جلو و عقب Dana کار می‌کند.

شاسی بلند آفرودی جیپ رانگلر مدل 2024

تریم اسپرت S که یک پله بالاتر از تریم اسپرت قرار می‌گیرد، با امکاناتی اضافی همراه است. از جمله این امکانات می‌توان چراغ جلو اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، گرمکن آینه‌ها، فرمان چرمی، بالابرهای برقی و شیشه جلو گوریلا گلس را ذکر کرد. در واقع این تریم مناسب کسانی است که به‌دنبال ارزان‌ترین نسخه ممکن از این شاسی بلند آفرودی‌اند، اما در همان حال یک جیپ خام بدون امکانات رفاهی نمی‌خواهند.

کابین شاسی بلند آفرودی جیپ رانگلر مدل 2024

پس از آن، تریم ویلیس جیپ رانگلر 2024 با امکانات متعددی مثل راک ریل، قفل دیفرانسیل عقب و… پیش رو گذاشته می‌شود. این تریم دارای رینگ‌های 17 اینچی با تایرهای بزرگ‌تر 33 اینچی است و فاصله کف بدنه آن تا سطح زمین به 275 میلی‌متر می‌رسد. ویلیس در کنار تریم روبیکان 4xe همچنین از حالت آفرود پلاس برخوردارند که پیش‌تر فقط به روبیکان اختصاص داشت. ضمن این باید اشاره کرد که از نظر ظاهری، این تریم دارای جلوپنجره مشکی جدیدی است.

تریم High Altitude جیپ رانگلر جدید فقط با پیشرانه پلاگین هیبرید یا به‌عبارتی فقط در نسخه 4xe در اختیار مشتریان گذاشته می‌شود. امکانات پیشرفته‌تری که این تریم در مقایسه با تریم‌های پایین‌رده‌تر از خود دارد، شامل سیستم صوتی آلپاین با 9 اسپیکر، صندلی‌های جلو برقی با قابلیت تنظیم از 12 جهت و رینگ‌های بزرگ 20 اینچی می‌شوند.

شاسی بلند آفرودی Wrangler مدل جدید

بعد از تریم High Altitude تریم‌های بالارده روبیکان، روبیکان ایکس و روبیکان 392 در مجموعه تریم‌های رانگلر جا دارند. روبیکان قفل دیفرانسیل جلو و عقب، ترنسفر کیس یا گیربکس کمکی پاره‌وقت و قابلیت غیرفعال‌سازی الکترونیکی آنتی رول بار را به‌علاوه تایرهای 33 اینچی به دنبال می‌آورد. روبیکان ایکس از امکانات لوکسی مثل گرمکن صندلی‌ها و فرمان، روکش چرم ناپا برای صندلی‌ها، شیشه جلو آکوستیک، صندلی‌های جلو برقی با قابلیت تنظیم از 12 جهت، کف‌پوش زخیم‌تر و سپرهای فولادی بهره‌مند است. در آخر روبیکان 392 با پیشرانه 8 سیلندر 470 اسب بخاری و قابلیت‌ها و امکانات آفرود خود در صدر همه تریم‌های جیپ رانگلر مدل 2024 می‌نشیند.

زمان عرضه و قیمت مدل 2024 جیپ رانگلر

شاسی بلند آفرودی Wrangler مدل جدید

جیپ رانگلر مدل 2024 در سه‌ماهه سوم سال 2023 به نمایندگی‌های جیپ راه پیدا می‌کند. قیمت پایه این شاسی بلند آفرودی، 32 هزار و 990 دلار برای نسخه دو درب تریم اسپرت است. قیمت بالارده‌ترین تریم این خودرو یعنی روبیکان 392 که فقط در نسخه 4 درب هم ارائه می‌شود، به 89 هزار و 390 دلار می‌رسد. قیمت این تریم نسبت به مدل 2023 با افزایشی 5 هزار دلاری همراه بوده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*