سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی

بازدید سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی از غرفه همراه اول در الکامپ

امیر خوراکیان، سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی از غرفه همراه اول در نمایشگاه الکامپ 1402 بازدید کرد و در این بازدید بر اهمیت حوزه محتوا تاکید داشت.

امروز چهارشنبه هفتم تیرماه 1402، چهارمین روز از نمایشگاه الکامپ 1402 برگزار شد. در این روز، امیر خوراکیان، معاون حقوقی و امور مجلس و سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی در سالن 35 نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور یافت و از غرفه همراه اول در این رویداد بازدید کرد. وی ضمن آشنایی با محصولات دیجیتال همراه اول در الکامپ 2023، در نشست با مدیران ارشد همراه اول بر اهمیت واگذاری حوزه محتوا به لایه کارشناسی تاکید داشت. همراه اول با شعار تجربه جهان دیجیتال در این رویداد حاضر شده و محصولات و سرویس‌های توسعه یافته خود را در الکامپ 1402 به نمایش گذاشته است.

امیر خوراکیان پس از بازدید از سگمنت زندگی دیجیتال که سرویس‌هایی مانند سامانه بلاکچین همراه اول، پلتفرم جامع گردشگری، تماس تصویری، ذره‌بین، سیم کارت گردشگری، شاد و برخی سرویس‌های دیگر در آن قرار دارد، در نشست با حمید بهروزی، قائم‌مقام همراه اول، نظرها و دیدگاه‌های خود در خصوص ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل اپراتور اول ارتباطی ایران را را بیان کرد.

سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی همچنین تاکید کرد که باید مباحث و موضوع‌های حوزه محتوا را به لایه کارشناسی واگذار کرد تا به سرانجام برسند. وی از توجه ویژه همراه اول به این مقوله، پلتفرم‌های توسعه یافته در این اپراتور و عملیاتی شدن شعار تحول دیجیتال، ابراز خوشنودی کرد.

حمید بهروزی، قائم‌مقام مدیرعامل همراه اول نیز در این نشست، ضمن بیان تاریخچه دو سال اخیر این اپراتور و اقدامات آنها در حوزه محتوا، به همت و تلاش‌های اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران به‌منظور غنی‌سازی این حوزه با تکیه بر ظرفیت‌های نخبگان و متخصصان داخلی اشاره کرد.

در پایان لازم است بگوییم که در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه‌ها و سرویس‌های اپراتور همراه اول در نمایشگاه الکامپ 2023 می‌توانید به پرتال این رویداد به نشانی اینترنتی https://mci.ir/elecomp مراجعه نمایید.