غرفه ایرانسل

بازدید معاون اول رئیس جمهور از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ 1402

معاون اول رئیس جمهور از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ 1402 بازدید کرد و با جدیدترین دستاوردهای این اپراتور آشنا شد.

صبح امروز پنجشنبه 8 تیر 1402 و در آخرین روز از برگزاری نمایشگاه الکامپ 1402، دکتر محمد مخبر دزفولی (معاون اول رئیس جمهوری) به‌همراه دکتر عیسی زارع پور (وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات) و دکتر امیر محمدزاده لاجوردی (جانشین وزیر در امور ارتباطات و معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی) با حضور در غرفه ایرانسل در سالن 38 نمایشگاه و همچنین سالن 8 و 9 با دستاوردهای این اپراتور آشنا شدند.

بازدید معاون اول رئیس جمهور از غرفه ایرانسل

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این بازدید فرایند تست سرعت سرویس فیبر نوری ایرانسل را انجام داد و به تشریح ویژگی‌های این سرویس برای دکتر مخبر دزفولی، معاون اول رئیس جمهور پرداخت. همچنین معاول اول رئیس جمهور نیز در این مراسم از اقدامات انجام شده توسط ایرانسل در خصوص ارائه اینترنت پرسرعت ثابت تقدیر کرد و از ایرانسل خواست تا این سرویس در سراسر کشور ارائه شود.

گفتنی است اپراتور ایرانسل در تاریخ 27 اردیبهشت 1402 طی مراسمی با حضور آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور به شکل رسمی سرویس جدید اینترنت پرسرعت ثابت بر پایه فیبر نوری خود را افتتاح کرد.

دکتر مخبر در این بازدید با آخرین خدمات قابل ارائه ایرانسل بر بستر جدیدترین فناوری‌های ارتباطی نظیر نسل سل پنجم شبکه تلفن همراه 5G، شبکه اختصاصی 5G برای صنایع و کسب‌وکارها و کاربست‌های مختلف 5G آشنا شد.

از سایر بخش‌های بازدید معاون اول رئیس جمهور، وزیر ارتباطات و رئیس سازمان رگولاتوری از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ 1402 می‌توان به بازدید از سرویس‌های دیجیتال و ارتباطی ایرانسل نظیر سرویس تماس تصویری در شبکه نسل چهارم تلفن‌همراه (ViLTE)، سرویس‌های بر پایه هوش مصنوعی، خودروی متصل و دیگر خدمات بر پایه فناوری اینترنت اشیا و سایر راهکارهای سازمانی به همراه نسل جدید سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من اشاره کرد.

گفتنی است همانند نمایشگاه‌های قبلی، غرفه ایرانسل در این نمایشگاه نیز تحت پوش شبکه نسل پنجم تلفن همراه 5G قرار گرفت و امکانی فراهم شد تا بازدیدکنندگان بتوانند با کاربست‌های مختلف این شبکه 5G ایرانسل آشنا شوند. بیست‌وششمین دوره نمایشگاه الکامپ از 4 تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران کار خود را آغاز کرد و سرانجام بعدازظهر امروز پنجشنبه 8 تیر 1402 به پایان رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*