بهترین شارژرهای موبایل در سال 2023

بهترین شارژرهای موبایل در سال 2023 که ارزش خرید بالایی دارند

اگر به‌دنبال یک آداپتور شارژ باکیفیت و خوب برای گوشی خود هستید، ما اینجا بهترین شارژرهای موبایل در سال 2023 را به شما معرفی می‌کنیم.

اگر تصمیم گرفته‌اید یک گوشی گران قیمت و پرچمدار را تهیه کنید، باید خودتان را برای یک هزینه جداگانه آماده کنید: چرا که خبری از آداپتور شارژر داخل جعبه آن‌ها نیست! به‌طور مثال گوشی‌های گلکسی اس 23 یا آیفون 14 اپل همگی بدون شارژر عرضه می‌شوند. بنابراین اگر می‌خواهید گوشی‌تان را با نهایت سرعت شارژ کنید، کارتان برای انتخاب از بین هزاران شارژری که در بازار وجود دارد بسیار سخت خواهد بود.

برخی از شارژرها از کیفیت ساخت پایینی برخوردارند و استفاده از آن‌ها می‌تواند به منزله آسیب رساندن به گوشی شما باشد. برخی از آن‌ها نیز نمی‌توانند حداکثر توان ممکن برای شارژ گوشی شما را ارائه کنند. این بسیاری از کاربران را مجبور به خرید آداپتور شارژر گران قیمت اورجینال خود سازندگان گوشی‌ها می‌کند. ولی ما پیشنهاد بهتری برای شما داریم.

شرکت‌های بزرگی مثل انکر در زمینه تولید لوازم جانبی موبایل فعالیت می‌کنند که محصولاتشان طی سالیان اخیر محبوبیت چشمگیری پیدا کرده است. عمدتا شارژرهای این برندها مجوزهای قانونی شارژ استاندارد را ارائه می‌کند. برخی از آن‌ها نیز امکانات پیشرفته‌تری مثل شارژ همزمان چند دستگاه با سرعت بالا را در اختیار شما می‌گذارند.

به همین بهانه ما در اینجا فهرستی از بهترین شارژرهای موبایل در سال 2023 را گردآوری کرده‌ایم که می‌توانید یکی از آن‌ها را تهیه کنید.

بهترین شارژرهای موبایل سال 2023

1. شارژر Anker 313 با توان 45 واتی

  • سرعت شارژ: 45 وات
  • تعداد پورت‌ها: 1
  • نوع پورت: USB
  • امکانات امنیتی: 10 ویژگی امنیتی
بهترین شارژرهای موبایل در سال 2023

بهترین شارژرهای موبایل در سال 2023

انکر 313 یک انتخاب عالی برای شارژ تمام گوشی‌های پرچمدار است. به‌خصوص اگر صاحب گوشی‌های سری گلکسی S23 سامسونگ باشید، با این آداپتور می‌توانید گوشی‌تان را با حداکثر سرعت ممکن شارژ کنید. اگر به‌دنبال یک آداپتور 45 واتی با برندی متفاوت از سازنده گوشی خود هستید، توصیه ما به شما این آداپتور است.

این شارژر می‌تواند گوشی گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ را در کمتر از 1 ساعت به شارژ کامل برساند. انکر 313 از استانداردهای PPS و QuickCharge و USB-PD نیز پشتیبانی می‌کند که به‌معنای شارژ تمام گوشی‌های اندرویدی قدرت گرفته از تراشه کوالکام،‌ آیفون‌های اپل و لپ تاپ‌های مجهز به پورت USB-C خواهد بود.

2. شارژر Anker 735 GaNPrime

  • سرعت شارژ: 65 وات
  • تعداد پورت‌ها: 3
  • نوع پورت: 1 پورت USB-A و 2 پورت USB-C
  • امکانات امنیتی: ActiveShield 2.0

بهترین شارژرهای موبایل در سال 2023

به شارژر جمع و جوری احتیاج دارید که امکانات خوبی را در اختیار شما بگذارد؟ انکر 735 همان چیزیست که به آن نیاز دارید. اما منظور ما از امکانات خوب چیست؟ این آداپتور دارای سه پورت مختلف است که به‌لطف آن می‌تواند سه دستگاه خود را به‌صورت همزمان شارژ کنید.

بیشتر بخوانید:

نکاتی مهم درباره باتری و شارژر گوشی موبایل که حتما باید بدانید

آداپتور شارژ انکر که به اعتقاد ما یکی از بهترین شارژرهای موبایل در سال 2023 نیز هست، از تکنولوژی پیشرفته GaN نیز بهره می‌برد. این تکنولوژی باعث انتقال شارژ بهینه به هر دستگاهی می‌شود. حداکثر توان این شارژر نیز 65 واتی است که به‌لطف آن می‌توانید لپ تاپ‌هایی با پشتیبانی از فناوری پاور دلیوی را هم شارژ کنید. هرچند از پروتکل‌های PPS و QuickCharge نیز پشتیبانی می‌کند.

3. شارژر Anker PowerPort III Nano

  • سرعت شارژ: 20 وات
  • تعداد پورت‌ها: 1
  • نوع پورت: USB-C
  • امکانات امنیتی: PowerIQ 3.0 و Quick Charge 3.0 و USB-PD

بهترین شارژرهای موبایل در سال 2023

اگر به شارژری نیاز دارید که ابعاد کوچک و در عین حال سرعت بالایی برای شارژ داشته باشد و بتوانید به‌راحتی آن را به هرجایی که می‌خواهید ببرید، انکر برای شما یک پیشنهاد ویژه دارد. آداپتور PowerPort III Nano‌ انکر به‌قدری کوچک است که به‌راحتی حتی داخل جیب شما هم جا می‌شود.

اما نسبت به جثه کوچکی که دارد، نباید آن را قضاوت کنید. چرا که این آداپتور می‌توانید گوشی شما را از طریق پورت USB-C با توان 20 واتی شارژ کند. این سرعت مناسبی برای شارژ بسیاری از گوشی‌های پرچمدار سامسونگ یا شیائومی است. این آداپتور حتی از چندین ویژگی امنیتی برای ارائه شارژ امن و بدون دردسر نیز برخوردار است.

4. شارژر Spigen PowerArc 40W ArcStation Pro

  • سرعت شارژ: 40 وات
  • تعداد پورت‌ها: 2
  • نوع پورت: USB-C
  • امکانات امنیتی: 15 قابلیت امنیتی
بهترین شارژرهای موبایل در سال 2023

بهترین شارژرهای موبایل در سال 2023

به شارژ همزمان دو دستگاه بیشتر احتیاجی ندارید؟ پس شارژری با دو پورت USB مناسب شماست. آداپتور شارژ اسپیگن ArcStation Pro گزینه‌ای عالی برای انتخاب است. چرا که دو پورت USB-C با مجموع توان 40 واتی را ارائه می‌کند و توان هر یک از آن‌ها 20 واتی است. اگر هم بخواهید فقط از یک پورت آن استفاده کنید،‌ می‌تواند گوشی شما را با توان 30 واتی شارژ کند.

سازنده همچنین این آداپتور را با فناوری GaN تولید کرده تا به‌خوبی جمع و جور باشد و برای حمل آن شما را به دردسر نیاندازد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*