قیمت سوبا M4

قیمت 3 میلیارد تومانی مینی ون جذاب سوبا M4 در بازار ایران

سال گذشته بود که فردا موتورز خودرو سوبا ام ۴ را معرفی کرد. حالا با گذشت یک سال از معرفی این خودرو خاص در بازار ایران، قیمت سوبا M4 به بیش از ۳ میلیارد تومان رسیده است!

شهریورماه سال گذشته بود که فردا موتورز در یک مراسم پرزرق و برق، خودرو سوبا M4 را در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی کرد. این ماشین، یکی از معدود مینی ون‌های حاضر در بازار ایران است که مشتریان خاص خود را دارد. با این که این تصور وجود داشت که محصول جدید اف ام سی شانس زیادی برای موفقیت در بازار ایران ندارد، قیمت این مدل در بازار نشان‌دهنده علاقه مشتریان به این محصول چینی است. آخرین گزارش‌ها نشان می‌دهند قیمت اف ام سی M4 به بیش از سه میلیارد تومان رسیده است که برای چنین محصولی، بسیار بالا به نظر می‌رسد.

سوبا M4 که تنها خودرو MPV چینی ایران است مدتی است رسما به بازار عرضه شده است. قیمتی که کارخانه برای این خودرو تعیین کرده، ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است. با این حال اگر به نمایشگاه‌ها و پلتفرم‌های فروش خودرو دست دوم سری بزنید می‌بینید صاحبان این خودرو در حال فروش‌ آن با قیمتی در حدود سه میلیارد تومان هستند.

هر چند این مدل در بازار ایران مشتریان زیادی ندارد، اما با توجه به خاص بودنش، حالا با قیمتی غیر معقول به فروش می‌رسد. سوال مهم این است که آیا این مدل با قیمت ۳ میلیاردی‌اش، ارزش خرید دارد یا خیر؟ با گجت نیوز همراه بمانید.

با پرداخت سه میلیارد تومان برای سوبا M4، چه خودرویی زیر پایمان خواهد بود؟

مینی ون سوبا یکی از لوکس‌ترین محصولات چینی بازار ایران است و آپشن‌های قابل توجهی دارد. پیشرانه محصول قدرتمند فردا موتورز را میتسوبیشی ساخته و حجمی برابر با ۱۴۸۱ سی‌سی دارد. سطح آلایندگی این مدل نیز یورو ۵ است. حداکثر قدرت خروجی این مینی ون در ۵۶۰۰ دور در دقیقه به ۱۹۵ اسب بخار می‌رسد.

مشخصات سوبا ام فور

هر چند قیمت سوبا M4 فردا موتورز در بازار ایران به شکلی غیرمنطقی بالا رفته اما این مدل از نظر آپشن‌ها، یکی از بهترین چینی‌های بازار ایران است.

این خودرو که در اصل یکی از محصولات دانگ فنگ محسوب می‌شود، به سه نمایشگر مجهز شده که جزو آپشن‌های محبوب در بازار ایران است. دو نمایشگر ۱۰ اینچی پشت آمپر در این خودرو وجود دارد و یک نمایشگر هم برای کنترل سیستم تهویه، سیستم صوتی و … است. خودروی FMC M4 از دستیار صوتی، هشت عدد کیسه هوا، ترمز خودکار، سقف پانوراما و شارژ وایرلس بهره می‌برد.

با این که این خودرو از نظر آپشن‌ها، قدرت موتور و کاربردهایش می‌تواند یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های بازار باشد اما با این قیمت، به جای مینی ون سوبا M4 می‌توان سراغ محصولات قدرتمندتر و خوش‌فروش‌تر کیا یا هیوندای رفت. در این بازه قیمتی، بسیاری از خودروهای چینی فول آپشن قابل خریداری هستند.

نظر شما درباره قیمت سه میلیاردی خودرو سوبا M4 فردا موتورز چیست؟ در صورتی که می‌خواستید سه میلیارد برای خرید خودرو هزینه کنید، سراغ چه خودروهایی می‌رفتید؟ نظر خود را با گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*